Olli is the founder of Resaco. He has over 10 years of experience in sales and marketing in various roles across several growth companies. Strengths: sales processes, value selling, and lead generation.
100% remote work model
Flexible working hours
Culture based on trust and self-management
Competitive salary
Phone benefit
Best tools: top-notch noise-cancelling headphones, Apple computer, and wide monitor for home office
Personalized career path plans
Regular monthly meetings with the manager
Company-paid support in your chosen job-related additional training
Space, time, and tools for personal development
Thursday coffees
Comprehensive occupational health services and extensive accident insurance
Joint trips and gatherings
Opportunity for therapy
Employee benefits are individualized and can be tailored according to the individual's own development. For us, the person is the most important, and that's why we discuss matters directly.
Examples of benefits include: audiobook and mindfulness apps, gym, lunch benefit, company bicycle, etc.
Resaco is a digital marketing agency that delivers sales-focused digital marketing.
The key metrics of sales-driven digital marketing are quality lead generation, successful sales, and predictable growth.
Tunnemme modernit teknologiat ja teemme sen mikä on bisneksen kannalta olennaista.
On a day-to-day basis, we handle typical digital agency tasks: content creation, search engine optimization, paid advertising, conversion optimization, website development.
We help clients increase their online traffic, turn this traffic into leads, and convert these leads into sales.
We assist our client companies throughout their entire sales value chain: from the initial Google search to making the sale.
Tekemisen tavoitteet tulee asiakkaan bisneksestä. Päivittäiset tehtävät taas datan kautta. Teemme asioita, jotka ovat asiakkaan bisneksen kannalta olennaisia.
We justify everything with data, we don't give up, and that's why we ultimately win.
Digimarkkinointialan suurin ongelma ylilupaaminen.
Ennen asiakkuuden alkamista tarjouksenantopalavereissa istuu ylin johto jotta kauppa saataisiin maaliin. Asiakkaalle luvataan liikaa. Kun arki sopimuksen allekirjoituksen jälkeen alkaa, valuvat työt juniorien pöydälle.
Asiakaskokemus kärsii ei pelkästään asiakasyritystä kohtaan, vaan koko toimialaa kohtaan.
Asiakkaat jotka ottavaa meihin yhteyttä, ovat varovaisia. He tunnistavat digimarkkinoinnin potentiaalin ja ymmärtävät jo alaa.
Vuosien varrella he kuitenkin ovat hyväuskoisuudessaan joutuneet suoranaisen huijauksen kohteeksi ja menettäneet luottamuksen.
Sanotaan se suoraan, digimarkkinoinnin ala on kompastunut omaan erinomaisuuteensa. Asiakkaan bisnestä, ansaintalogiikkaa tai asiakkaan asiakkaita ei aidosti ymmärretä.
Resacolla emme laske tarjousta asiakkaalle yhteistyöstä jos emme ole täysin varmoja että onnistumme.
Onnistuneen yhteistyön hedelmät koostuvat:
siitä kuinka selkeä asiakkaan strategia on,
a willingness to invest,
a genuinely sustainable business, and
a real market for the client.
Onnistuneen yhteistyön ja tulosten pohja rakennetaan alussa, siis siinä kenelle tarjous annetaan.
Miksi lähteä asiakkuuteen jos ei ole täyttä varmuutta että onnistumme siinä?
esacoa perustettaessa halusimme ajatella työn tekemisessä kaiken uusiksi. Korona vauhditti etätyökulttuuria mutta arjen palattua keskijohto on alkanut vinkumaan työntekijöitä toimistolle.
Tiedämme että parhaat tyypit missä tahansa asiantuntijabisneksessä tietävät mitä he haluavat elämässään tehdä ja meidän tehtävä on yrityksenä on luoda työn tekemiselle ja siinä onnistumiselle mahdollisimman hyvät puitteet.
Ydinkysymyksiä hyvinvoivan kulttuurin rakentantamisessa on:
- Miten luodaan ja ylläpidetän voittava konsepti ylikilpaillulla digimarkkinoinnin toimialalla,
- How to build a thriving and safe remote work culture, and
- järjestetään työ siten että jokaisen työntekijän odotukset oman työtehtävän suhteen olisivat selvillä jotta henkinen kuormitus ei kasvaisi liian suureksi ja työnteko olisi mielekästä.
Resaco visio on luoda maailman parhain remote working environment,,
where people feel turvalliseksi and safe and valued,,
and to build a culture based on mutual trust,
with room to grow and develop using modern work methods.
Ympäristö joka kokoaa brilliant individuals ympäri maailmaa ratkaisemaan ongelmia joita muut eivät osaa ratkaista.
It is largely based on Daniel Pink's Drive book and Esa Saarinen's philosophy of love.
Motivation arises when autonomy, mastery (a sense of control/skill), and purpose are in balance. With love prevailing, we feel safe, creating conditions for genuine care.
Let's elaborate on our management model:
AUTONOMY
In expert work, autonomy can mean the freedom to choose one's projects, work schedules, and approaches to problems. It can help enhance work efficiency and job satisfaction because experts can tailor their work according to their strengths and interests.
MASTERY
In expert work, mastery means the constant endeavor to develop one's skills and understanding. It's not just an end goal but a continuous process. This might involve learning new techniques, deepening knowledge, or taking on new, more complex projects. We don't learn unless we occasionally step out of our comfort zone.
A lack of challenges leads to bore-out, or becoming bored, and excessive strain leads to burnout.
PURPOSE
In the context of expert work, purpose refers to the greater significance of the job to the individual, the industry, and society. Experts may find their work meaningful if they see it as part of a larger whole, for instance, solving real problems or promoting new ways of working.
Understanding and applying these factors can help expert organizations create an environment that supports innovation, job satisfaction, and high performance.
LOVE (According to E. Saarinen)
Esa Saarinen uses the term "love" to describe an attitude emphasizing openness, respect, compassion, and care in interactions with others. Here, love doesn't mean romantic affection, but a broader, human love and care for others.
It comprises mutual respect, openness, compassion, care, listening, honesty, transparency, compromise, and collaboration.
The aim of loving interaction is to foster benevolent, sustainable, and thriving human relationships that promote the growth and development of individuals and communities. It can strengthen community spirit, increase understanding and empathy, and improve overall quality of life.
We don't. We trust you 100%. This trust should not be betrayed.
You may. Close the laptop and go for a walk.
We will be the most profitable company in our sector, employ the best people, and our innovative operational models will introduce entirely new ways of working and delivering results for our clients.
We will have expanded to Sweden and be exploring the Norwegian market.
Because you deserve better.
No, it isn't.