Resaco logo

REKRY: SALES MANAGER (100% etätyö)

Työtehtävä: SALES MANAGER (100% etätyö)

TYÖPAIKKAKUVAUS

Haemme nyt kokenutta myyntipäällikköä, joka on tottunut työskentelemään tavoitteellisesti ja itsenäisesti.

Myyntipäällikkönä Resacossa saat ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mullistamassa digimarkkinointialaa, kehittää bisneksiä ja edistää liiketoiminnamme kasvua.

Tarjoamme upean tuotteen, selkeän myyntiprosessin, huiput työkalut ja vankan tiimin tuen.

YRITYKSESTÄ

Resaco on digimarkkinointiin ja myynnin kehittämiseen erikoistunut yritys, joka on kasvanut nopeasti asiakastyytyväisyyden ja suositusten ansiosta. Meillä on selkeä ihanneasiakasprofiili ja hyvät referenssit, jotka tukevat myyntitoimintaamme. Olemme osoittaneet kykymme menestyä myös laskusuhdanteessa.

TEHTÄVÄN KUVAUS:

- Liiketoiminnan ja kasvun konsultointi digimarkkinoinnin avulla kasvuyrityksissä. Käytävät keskustelut käydään yritysjohtajien kanssa.
- Vastuu uusien asiakkuuksien hankkimisesta ja myyntitavoitteiden saavuttamisesta.
- Aktiivinen yhteydenpito potentiaalisiin asiakkaisiin ja neuvottelut uusista sopimuksista.

YRITYKSEN TARJOAMA TUKI:

- Oma Resacolla työskentelevä SDR, joka osallistuu kalenterisi täyttämiseen asiakastapaamisilla.
- Alan parhaat työkalut, valmiin myyntiprosessin, sekä valmiin kohderyhmän (ICP), johon olla yhteydessä.
- Selkeät komissiomallit erikokoisille sopimuksille.
- Tyypillinen myyntisykli on noin 2 kuukautta, mikä mahdollistaa nopeat tulokset ja hyvän ansainnan.
- Henkilökohtaiset urapolkusuunnitelmat ja tuki ammatillisessa kehityksessä.
- Yrityksen maksama tuki valitsemassasi työtehtävääsi liittyvässä lisäkoulutuksessa.
- Laaja tuki työhyvinvoinnin edistämiseen, mukaan lukien joustavat työajat ja etätyömahdollisuudet.

MIKSI VALITA RESACO:

- Mahdollisuus työskennellä itsenäisesti ja joustavasti.
- Kilpailukykyinen palkkaus, joka koostuu pohjapalkasta 3000€ ja tulospohjaisesta provisiosta. Keski-MRR-sopimus on noin 3000€. Kahdella sopimuksella kuukaudessa nostat ansiosi 5000€:oon.
- Osaava ja tukeva tiimi.
- Palvelu ja tuote, hyvillä referensseillä, joka tuottaa asiakkaille todistetusti lisäarvoa.
- Mahdollisuus vaikuttaa yrityksen kasvuun ja kehitykseen.

TYÖSUHDE-EDUT:

- 100% etätyömalli, mahdollisuus työskennellä mistä tahansa.
- Joustavat työajat, sovitettavissa elämäntilanteeseen.
- Laadukkaat työvälineet (vastamelukuulokkeet ja omppukone)
- Tuki jatkuvassa ammatillisessa kehityksessä.
- Laajasti tukea työhyvinvoinnin edistämiseen: Epassi (liikunta- ja kulttuurietu), hammashoito ja mahdollisuus terapiaan.
- Vapaa-ajan tapaturmavakuutus työntekijöille

LISÄTIETOJA:

Käymme hakemuksia läpi jo hakuprosessin aikana. Mikäli tehtävä vaikuttaa sinulle mielenkiintoiselta, haethan mahdollisimman pian.

Kaikki hakemukset Duunitorin kautta.

Lisää hakemukseesi CV ja hakemusteksti, jossa kerrot itsestäsi ja palkkatoiveesi.

Esihenkilösi

Olli Junes
Founder, CEO
olli.junes@resaco.fi 045 671 7116 Linkedin

Olli is the founder of Resaco. He has over 10 years of experience in sales and marketing in various roles across several growth companies. Strengths: sales processes, value selling, and lead generation.

RESACO'S EMPLOYMENT BENEFITS

  • 100% remote work model

  • Flexible working hours

  • Culture based on trust and self-management

  • Competitive salary

  • Phone benefit

  • Best tools: top-notch noise-cancelling headphones, Apple computer, and wide monitor for home office

  • Personalized career path plans

  • Regular monthly meetings with the manager

  • Company-paid support in your chosen job-related additional training

  • Space, time, and tools for personal development

  • Thursday coffees

  • Comprehensive occupational health services and extensive accident insurance

  • Joint trips and gatherings

  • Opportunity for therapy

  • Employee benefits are individualized and can be tailored according to the individual's own development. For us, the person is the most important, and that's why we discuss matters directly.

  • Examples of benefits include: audiobook and mindfulness apps, gym, lunch benefit, company bicycle, etc.

Resaco logo

YRITYS - MIKÄ JA MITÄ?

Resaco is a digital marketing agency that delivers sales-focused digital marketing.

The key metrics of sales-driven digital marketing are quality lead generation, successful sales, and predictable growth.

Tunnemme modernit teknologiat ja teemme sen mikä on bisneksen kannalta olennaista.

On a day-to-day basis, we handle typical digital agency tasks: content creation, search engine optimization, paid advertising, conversion optimization, website development. 

HOW?

We help clients increase their online traffic, turn this traffic into leads, and convert these leads into sales.

We assist our client companies throughout their entire sales value chain: from the initial Google search to making the sale. 

HOW?

Tekemisen tavoitteet tulee asiakkaan bisneksestä. Päivittäiset tehtävät taas datan kautta. Teemme asioita, jotka ovat asiakkaan bisneksen kannalta olennaisia. 

We justify everything with data, we don't give up, and that's why we ultimately win.

Why do top performers
professionals
change jobs?

Työn vaihtamista kannattaa harkita, jos työstä menee motivaatio eikä ole enää intoa tehdä sitä.

Work should be something you look forward to.

If you're feeling irritable or experiencing insomnia due to work, it might be time to consider other options.

Listening to oneself is crucial.

The main reasons professionals change jobs include:
  • Better pay
  • Career development and growth opportunities
  • Work environment and culture
  • Work-life balance
  • Psychosocial strain
  • Poor leadership
  • Job location
  • Company stability and future prospects
Even if you never apply to work at Resaco, we want to help you in the most critical aspect of your career - preventing burnout, cynicism, and victimhood.

Haluamme tätä siksi koska uskomme ihmiseen ja hänen sisällä olevaan potentiaaliin.

HR professionals have identified a clear pattern in burnout.

Resacolla psykososiaalien hyvinvointi ja henkinen turvallisuus on niin tärkeä teema haluamme puhua tästä aluksi.

We need the thoughts and decisions of people like you - that's why it's essential to prevent psychosocial strain. täytyy ennaltaehkäistä.

BURNOUT FORMULA

1. FULL OF ENERGY

An employee joins the organization bursting with energy. A new job - a new opportunity.

Arki koittaa 100 pävän jälkeen. Voi olla että työntekijä ei voi vaikuttaa tekemäänsä työhön tai sen kehittämiseen. Hän voi yrittää saada aikaan muutosta mutta hänet voidaan vaientaa tai hän itse vaikenee.

The new job didn't live up to the promise of advancing one's career, and change wasn't really an opportunity.

2. SUBMISSION

The employee gives the company a chance and stays. They adopt the company's culture: their enthusiasm wanes and they submit.

Ihminen joka palkattin tuomaan muutosta organisaation muuttuikin osaksi organisaatiota. Hänestä tuli organisaation koneen osanen.

They utilize only a fraction of their potential. If they don't recognize their situation in time, they submit and eventually become cynical.

3. CYNICISM

The employee starts doubting the significance of their work, and the feeling of meaningfulness disappears.

Cynicism acts as a defense mechanism in an impossible work situation, but it isn't a deliberate choice.

In customer-facing roles, cynicism might manifest as mechanical interactions with clients, while in other jobs, it mainly affects one's relationship with the job and its significance.

Ihminen ei tunnista sitä mikä on hänelle hyvää ja alkaa ali- tai ylisuorittaa. Ollaan matkalla kohti uupumista.

3. BURNOUT JA UHRIUTUMINEN

Burnoutin jälkeen työntekijä uhriutuu. Burnoutista voi selvitä pysymällä samassa organisaatiossa jos ympäristö joka burnoutin aiheutti, muuttuvat.

Tämä vaatii muutoksen: työtehtävään, esihenkilöön ja tiimiin sekä työpisteeseen. Aina muutos ei ole mahdollista.

On tärkeää tunnistaa oma tilanne tässä kuviossa etteivät asiat etene liian pitkälle koska moni ei nouse uhriutumisen tilasta koskaan. Työidentiteetti on murskana.

What problem are we solving?

Digimarkkinointialan suurin ongelma ylilupaaminen.

Ennen asiakkuuden alkamista tarjouksenantopalavereissa istuu ylin johto jotta kauppa saataisiin maaliin. Asiakkaalle luvataan liikaa. Kun arki sopimuksen allekirjoituksen jälkeen alkaa, valuvat työt juniorien pöydälle.

Asiakaskokemus kärsii ei pelkästään asiakasyritystä kohtaan, vaan koko toimialaa kohtaan.

Asiakkaat jotka ottavaa meihin yhteyttä, ovat varovaisia. He tunnistavat digimarkkinoinnin potentiaalin ja ymmärtävät jo alaa.

Vuosien varrella he kuitenkin ovat hyväuskoisuudessaan joutuneet suoranaisen huijauksen kohteeksi ja menettäneet luottamuksen.

Sanotaan se suoraan, digimarkkinoinnin ala on kompastunut omaan erinomaisuuteensa. Asiakkaan bisnestä, ansaintalogiikkaa tai asiakkaan asiakkaita ei aidosti ymmärretä.

Resacolla emme laske tarjousta asiakkaalle yhteistyöstä jos emme ole täysin varmoja että onnistumme.

Onnistuneen yhteistyön hedelmät koostuvat:

  • siitä kuinka selkeä asiakkaan strategia on,

  • a willingness to invest,

  • a genuinely sustainable business, and

  • a real market for the client.

Onnistuneen yhteistyön ja tulosten pohja rakennetaan alussa, siis siinä kenelle tarjous annetaan.

Miksi lähteä asiakkuuteen jos ei ole täyttä varmuutta että onnistumme siinä?

Resacolla emme lupaa sitä mitä emme voi pitää

Resaco's Approach to Culture

esacoa perustettaessa halusimme ajatella työn tekemisessä kaiken uusiksi. Korona vauhditti etätyökulttuuria mutta arjen palattua keskijohto on alkanut vinkumaan työntekijöitä toimistolle.

Tiedämme että parhaat tyypit missä tahansa asiantuntijabisneksessä tietävät mitä he haluavat elämässään tehdä ja meidän tehtävä on yrityksenä on luoda työn tekemiselle ja siinä onnistumiselle mahdollisimman hyvät puitteet.

Ydinkysymyksiä hyvinvoivan kulttuurin rakentantamisessa on:

- Miten luodaan ja ylläpidetän voittava konsepti ylikilpaillulla digimarkkinoinnin toimialalla,

- How to build a thriving and safe remote work culture, and

- järjestetään työ siten että jokaisen työntekijän odotukset oman työtehtävän suhteen olisivat selvillä jotta henkinen kuormitus ei kasvaisi liian suureksi ja työnteko olisi mielekästä.

FAQ

Resaco visio on luoda maailman parhain remote working environment,,

where people feel turvalliseksi and safe and valued,

and to build a culture based on mutual trust, 

with room to grow and develop using modern work methods.

Ympäristö joka kokoaa brilliant individuals ympäri maailmaa ratkaisemaan ongelmia joita muut eivät osaa ratkaista.

It is largely based on Daniel Pink's Drive book and Esa Saarinen's philosophy of love.

Motivation arises when autonomy, mastery (a sense of control/skill), and purpose are in balance. With love prevailing, we feel safe, creating conditions for genuine care.

Let's elaborate on our management model:

AUTONOMY

In expert work, autonomy can mean the freedom to choose one's projects, work schedules, and approaches to problems. It can help enhance work efficiency and job satisfaction because experts can tailor their work according to their strengths and interests.

MASTERY

In expert work, mastery means the constant endeavor to develop one's skills and understanding. It's not just an end goal but a continuous process. This might involve learning new techniques, deepening knowledge, or taking on new, more complex projects. We don't learn unless we occasionally step out of our comfort zone.

A lack of challenges leads to bore-out, or becoming bored, and excessive strain leads to burnout.

PURPOSE

In the context of expert work, purpose refers to the greater significance of the job to the individual, the industry, and society. Experts may find their work meaningful if they see it as part of a larger whole, for instance, solving real problems or promoting new ways of working.

Understanding and applying these factors can help expert organizations create an environment that supports innovation, job satisfaction, and high performance.

LOVE (According to E. Saarinen)

Esa Saarinen uses the term "love" to describe an attitude emphasizing openness, respect, compassion, and care in interactions with others. Here, love doesn't mean romantic affection, but a broader, human love and care for others.

It comprises mutual respect, openness, compassion, care, listening, honesty, transparency, compromise, and collaboration.

The aim of loving interaction is to foster benevolent, sustainable, and thriving human relationships that promote the growth and development of individuals and communities. It can strengthen community spirit, increase understanding and empathy, and improve overall quality of life.

We don't. We trust you 100%. This trust should not be betrayed.

You may. Close the laptop and go for a walk.

We will be the most profitable company in our sector, employ the best people, and our innovative operational models will introduce entirely new ways of working and delivering results for our clients.

We will have expanded to Sweden and be exploring the Norwegian market.

Because you deserve better.

No, it isn't.

Contact us and let's talk