4x
2x liidimäärän kasvatus (k.m)
64,7
NPS (8/2024)
14
Henkilöstömäärä
100%
Etätyöyritys
Resacolla yhteistyön aloitusprosessin aikana varmistamme, että digitaalinen läsnäolosi on valmis kasvavalle liikenteelle:
Liiketoiminnan ja digitaalisen ilmeen kartoitus: Aloitamme kartoittamalla liiketoimintaasi ja arvioimalla nykyistä digitaalista läsnäoloasi tunnistaaksemme parannuskohteet.
Digitaalisen markkinoinnin strategia: Luomme räätälöidyn digitaalisen markkinoinnin strategian, joka sisältää kohdeyleisön tunnistamisen, sisällön suunnittelun ja kanavien valinnan.
Maksullisen mainonnan optimointi: Parannamme olemassa olevia maksullisia mainoskampanjoita tai luomme uusia alusta alkaen, keskittyen tehokkaimpiin alustoihin ja mainosmuotoihin.
SEO-kartoitus ja strategia: Suoritamme SEO-auditoinnin ja kehitämme strategian hakukonenäkyvyytesi parantamiseksi, orgaanisen liikenteen lisäämiseksi ja näkyvyyden kasvattamiseksi.
Verkkosivuston modernisointi: Tarvittaessa uudistamme verkkosivustosi vastaamaan nykyaikaisia standardeja ja parhaita käytäntöjä varmistaen, että se on käyttäjäystävällinen, mobiiliystävällinen ja optimoitu sekä hakukoneita että käyttäjäkokemusta varten.
Näiden yritysten digimarkkinoinnissa keskitytään lyhyen aikajänteen kampanjointiin myynnin kasvattamisen sijaan. Mainonnasta tulee somepostaamista ja jatkuvaa kampanjointia ilman suurempaa punaista lankaa – ja mikä pahinta, se ei lisää myyntiä.
Todennäköisesti et ole tyytyväinen markkinoinnin tuloksiin. Ehkä olet kyllästynyt selittelyyn ja haluat tuloksia.
Koska markkinoinnin tehtävä on tuottaa myyntiä - miten siitä voivat olla vastuussa ihmiset, jotka eivät vastaa myynnistä? Tämä on se syy, miksi Resaco raportoi markkinoinnin tulokset suoraan yrityksen johdolle, ei vain markkinointipäällikölle.
Laitamme yrityksesi myynnin kuntoon modernin digimarkkinoinnin avulla. Keskitymme vain niihin markkinoinnin toimenpiteisiin, jotka lisäävät myyntiä. Meillä digimarkkinointi perustuu datan hyödyntämiseen ja bisneksen kannalta olennaiseen tekemiseen.
Kaikkeen muuhun bränditekemiseen ja sometingentangeliin löydät Suomesta 1000 muutakin markkinointitoimistoa. Me autamme sinua löytämään siihen parhaan kumppanin.
Siksi todella monissa yrityksissä, ehkä sinunkin, mennään tutuilla toimintamalleilla eli ollaan ns. lehtimainosajassa sellaisena aikana, kun asiakkaat ovat siirtyneet täysin verkkoon. Tämän ilmiön voit havaita tarkastelemalla omaa ostokäyttäytymistäsi.
Mistä sinun oma ostopolkusi alkaa? Kun olet ostamassa uutta polkupyörää, niin käveletkö ensimmäisenä paikalliseen markettiin katsomaan valikoimaa vai menetkö Googleen ja kirjoitat sinne hakusanan “polkupyörä” tai “sähköpyörä" (+ oma paikkakuntasi)?
Sanomme sen suoraan: ala jolla toimimme on täynnä jargoniaa ja ohutta yläpilveä. Harva yrityksen omistaja tai ylin johto ymmärtää todella digimarkkinoinnin hyödyt, koska digimarkkinoinnista on luotu ydinfysiikkaa lähentelevä mielikuva. Mutta mikä pahinta, suurin osa digimarkkinoinnin tekijöistä keskittyy tekemään aivan vääriä asioita. Ei ymmärretä asiakkaan bisnestä ja mitataan näyttökertoja tulosten sijaan.
Nykytekemistä mittaavia mittareita on liian paljon, eivätkä niistä kaikki ole olennaisia. Mitataan bisneksestä riippumatta sivuilla vietettyä aikaa, eikä konversioita (esim. liidit, varaukset, myynnilliset soitot).
Mitä seuraa, jos et tee asialle mitään? Rahaa kuluu isot määrät markkinointiin, mutta myynti ei kasva. Ehkä jopa tyrehtyy.
Toiminnasta tulee jatkuvaa kampanjointia ja arvontaa. Kampanjointi on merkki siitä, että myynnin lisäämisen keinot ovat vähissä ja joudutaan antamaan alennusta. Jos tarkastelet kilpailijoitasi, moni kampanjoi. Mistä se voisi olla merkki? Tuskin toimivasta markkinoinnista. Kellään Resacon asiakkailla ei ole arvontoja käynnissä. Arvonta tuhoaa brändin.
Pandemia osoitti että yritykset, jotka löytävät asiakkaansa verkosta ennustettavasti, kasvattivat liikevaihtoaan - kun taas ne jotka eivät, tekivät jopa konkurssin. Tämän voit havaita tarkastellessasi suurimpien verkkokauppojen liikevaihtoa pandemiavuosina.
Kun Moontalk aloitti Resacon asiakkaana, he olivat testanneet perinteiset markkinoinnin toimenpiteet kahden eri digitoimiston kanssa. Asiakashankinnan latu oli hiihdetty loppuun ja kallis. Verkkosivut eivät tuoneet liidejä.
Resacolla päätimme valita dataan sekä uusiin yleisöihin perustuvan liikenteen hankintamallin, jolla potentiaaliset asiakkaat tuotiin myynnillisille laskeutumissivuille.
→ Kysyntä verkkosivuilta 2,5-kertaistui
→ Liidihinnasta pois -60%
→ Verkkosivujen kävijöistä tulleet liidit (konversio-%) viisinkertaistuivat
"Ollaan tyytyväisiä tuloksiin. Tekemisestä on tullut ennustettavampaa ja viikottainen, säännöllinen raportiikka on meille tärkeää."
Kun olette asiakkaamme, me Resacolla otamme päävastuun digimarkkinoinnista. Me emme aloita asiakkuutta jos emme ole täysin varmoja että onnistumme.
Valitsemme yhdessä kanssasi myynnin kannalta olennaiset mittarit. Sinä olet kuskin paikalla. Mutuhommien sijaan kaikki tekemisemme pohjautuu dataan. Onnistumme, koska mittaamme oikeita asioita ja testaamme tekemistä koko ajan.
Resacolla tiedämme että myynti ja positiivinen kassavirta ovat yrityksen happi ja öljy. Siksi digitoimistona keskitymme vain myynnin ja exit-valuaation kasvattamiseen.
Yrityksen valuaatio nousee kun myyntiä ja sen trendejä voidaan mitata, ymmärtää ja lopulta ennustaa. Kun tunnet itsesi ja kilpailijat, sekä käytössäsi on parhaat työkalut - et voi hävitä.
Jos tarvitset brändin kirkastusta, voimme etsiä yrityksellesi tuhat markkinointitoimistoa – me emme sitä tee. Jos taas haluat kasvattaa myyntiäsi – tiedät, mitä tehdä.
Emme ole kymmenottelijoita, vaan parhaita myynnin kasvattamisessa tällä alalla. Johtajana sinulla ei ole aikaa kuunnella diipadaapaa. Siksi keskitymme heti ensimmäisessä puhelussa siihen, miten voisimme kasvattaa yrityksesi myyntiä nyt.
Jos sinulla on kivi kengässä, mitä sille pitää tehdä?
Kuinka kauan haluat jatkaa digikumppanin kanssa, joka ei tuota myyntiä? Oletko jo kuullut selityksiä siitä kuinka “meillä on tosi hyvin tullut näyttökertoja”, mutta liidejä ei tule.
Yrityksesi johtajana sinulla on vastuu kirittää ja kilpailuttaa nykykumppaniasi. Aina ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella – mutta nyt on!
Älä syydä rahaasi asiaan jonka tuloksia et saa tai tiedä. Meillä aidosti näet tulokset ja raportoimme niistä viikoittain sinulle.
Digimarkkinointi Espoo
Digimarkkinointi Hämeenlinna
Digimarkkinointi Helsinki
Digimarkkinointi Joensuu
Digimarkkinointi Jyväskylä
Digimarkkinointi Kotka
Digimarkkinointi Kouvola
Digimarkkinointi Kuopio
Digimarkkinointi Lahti
Digimarkkinointi Lappeenranta
Digimarkkinointi Mikkeli
Digimarkkinointi Oulu
Digimarkkinointi Pori
Digimarkkinointi Rovaniemi
Digimarkkinointi Salo
Digimarkkinointi Seinäjoki
Digimarkkinointi Tampere
Digimarkkinointi Turku
Digimarkkinointi Vaasa
Digimarkkinointi Vantaa
No bullshit toimintamalli.
Myynnin kasvattamisessa ja kehittämisessä.
Tehdään bisneksen kannalta olennaisia asioita. Keskitytään siihen 20 %:iin tekemisestä, joka tuottaa 80 % mitattavista tuloksista.
Siihen, että ollaan proaktiivisia, puhutaan suoraan, raportoidaan säännöllisesti, tuodaan datan kautta relevantteja pointteja ja halutaan kasvaa asiakkaiden mukana.
Niitä asioita, jotka eivät ole bisneksen kannalta olennaisia asioita nyt tässä hetkessä. Liittyy monesti brändiin ja sometouhuamiseen liittyviin hommiin.
Emme. Emme lupaa asioita, joita emme voi pitää. Tiedämme sen vain, että teemme kovemmin töitä kuin muut. Tuuri on aina ahkeramman puolella.
Saa.
Me emme jätä tarjousta yhteistyöstä, jos emme ole täysin varmoja, että onnistumme. Siksi kannattaa ottaa yhteyttä ja kokeilla.