Resaco logo

Digimarkkinointi Hämeenlinna

Resaco auttaa yrityksiä menestymään digitaalisessa maailmassa. Varmistamme, että yrityksesi näkyy hakutulosten kärjessä ja toteutamme myyntiä kasvattavaa maksettua mainontaa. Liity menestyvien yritysten joukkoon!
Lopeta selittely, muuta se nyt – Resacon avulla!
Resaco on täysin etätyöhön perustuva digitoimisto Hämeenlinnassa.

Resaco - digitoimisto Hämeenlinnassa

Resaco on myyntiä kasvattava digitoimisto, joka toimii etänä ja on valmis auttamaan sinua missä tahansa, missä tarvitaan lisää kauppaa!

Saat käyttöösi alan huippuosaajat sillä etätyömallilla tiimi muodostetaan parhaista osaajista asuinpaikkasta riippumatta.

Resacon kotipaikka on Rovaniemellä, mutta tiimimme työskentelee useilta paikkakunnilta ja eri maista tarjoten laajaa osaamista ja näkemystä siellä missä apuamme tarvitaan!

Mitä hyötyä on upeasta brändistä, joka ei myy?

Useiden yritysten digimarkkinoinnissa keskitytään lyhyen aikajänteen kampanjointiin myynnin kasvattamisen sijaan. Mainonnasta tulee somepostaamista ja jatkuvaa kampanjointia ilman suurempaa punaista lankaa – ja mikä pahinta, se ei lisää myyntiä.

Koska nyt olet tällä sivulla, sinulla on siihen jokin syy.

Todennäköisesti et ole tyytyväinen markkinoinnin tuloksiin. Ehkä olet kyllästynyt selittelyyn ja haluat tuloksia.

Koska markkinoinnin tehtävä on tuottaa myyntiä - miten siitä voivat olla vastuussa ihmiset, jotka eivät vastaa myynnistä? Tämä on se syy, miksi Resaco raportoi markkinoinnin tulokset suoraan yrityksen johdolle, ei vain markkinointipäällikölle.

Onneksi meillä Resacolla on täydellinen ratkaisu sinulle!

Laitamme yrityksesi myynnin kuntoon modernin digimarkkinoinnin avulla. Keskitymme vain niihin markkinoinnin toimenpiteisiin, jotka lisäävät myyntiä. Meillä digimarkkinointi perustuu datan hyödyntämiseen ja bisneksen kannalta olennaiseen tekemiseen.

Kaikkeen muuhun bränditekemiseen ja sometingentangeliin löydät Suomesta 1000 muutakin markkinointitoimistoa. Me autamme sinua löytämään siihen parhaan kumppanin.

Keskitymme siihen, missä olemme parhaita
- myynnin kasvattamisessa.

Älä syydä enää rahaa kankkulan kaivoon, vaan ota yhteyttä ja laita yrityksesi myynti kuntoon – nyt!

Totuus sattuu aluksi, mutta vapauttaa lopuksi - siksi se on ainoa tie menestykseen

Tätä et ehkä halua kuulla, mutta kerromme sen silti:

Harva johtaja ymmärtää aidosti mitä moderni, myyntiä kasvattava digimarkkinointi on.

Siksi todella monissa yrityksissä, ehkä sinunkin, mennään tutuilla toimintamalleilla eli ollaan ns. lehtimainosajassa sellaisena aikana, kun asiakkaat ovat siirtyneet täysin verkkoon. Tämän ilmiön voit havaita tarkastelemalla omaa ostokäyttäytymistäsi.

Mistä sinun oma ostopolkusi alkaa? Kun olet ostamassa uutta polkupyörää, niin käveletkö ensimmäisenä paikalliseen markettiin katsomaan valikoimaa vai menetkö Googleen ja kirjoitat sinne hakusanan “polkupyörä” tai “sähköpyörä" (+ oma paikkakuntasi)?

Toinen asia, mistä et halua lukea:

Digimarkkinoinnin tekijät ovat kompastuneet itse omaan erinomaisuutensa ja tehneet yksinkertaisesta asiasta vaikeaa.

Sanomme sen suoraan: ala jolla toimimme on täynnä jargoniaa ja ohutta yläpilveä. Harva yrityksen omistaja tai ylin johto ymmärtää todella digimarkkinoinnin hyödyt, koska digimarkkinoinnista on luotu ydinfysiikkaa lähentelevä mielikuva. Mutta mikä pahinta, suurin osa digimarkkinoinnin tekijöistä keskittyy tekemään aivan vääriä asioita. Ei ymmärretä asiakkaan bisnestä ja mitataan näyttökertoja tulosten sijaan.

Nykytekemistä mittaavia mittareita on liian paljon, eivätkä niistä kaikki ole olennaisia. Mitataan bisneksestä riippumatta sivuilla vietettyä aikaa, eikä konversioita (esim. liidit, varaukset, myynnilliset soitot).

Mitä seuraa, jos et tee asialle mitään? Rahaa kuluu isot määrät markkinointiin, mutta myynti ei kasva. Ehkä jopa tyrehtyy.

Toiminnasta tulee jatkuvaa kampanjointia ja arvontaa. Kampanjointi on merkki siitä, että myynnin lisäämisen keinot ovat vähissä ja joudutaan antamaan alennusta. Jos tarkastelet kilpailijoitasi, moni kampanjoi. Mistä se voisi olla merkki? Tuskin toimivasta markkinoinnista. Kellään Resacon asiakkailla ei ole arvontoja käynnissä. Arvonta tuhoaa brändin.

Pandemia osoitti että yritykset, jotka löytävät asiakkaansa verkosta ennustettavasti, kasvattivat liikevaihtoaan - kun taas ne jotka eivät, tekivät jopa konkurssin. Tämän voit havaita tarkastellessasi suurimpien verkkokauppojen liikevaihtoa pandemiavuosina.

Digitaalisen markkinoinnin hinta on usein verhottu mysteeriin. Ei meidän kauttamme!

Resaco x Moontalk
3 kuukaudessa kysyntä 2,5-kertaistui

Kun Moontalk aloitti Resacon asiakkaana, he olivat testanneet perinteiset markkinoinnin toimenpiteet kahden eri digitoimiston kanssa. Asiakashankinnan latu oli hiihdetty loppuun ja kallis. Verkkosivut eivät tuoneet liidejä.

Resacolla päätimme valita dataan sekä uusiin yleisöihin perustuvan liikenteen hankintamallin, jolla potentiaaliset asiakkaat tuotiin myynnillisille laskeutumissivuille.

Tulokset 3 kuukauden jälkeen:

→ Kysyntä verkkosivuilta 2,5-kertaistui
→ Liidihinnasta pois -60%
→ Verkkosivujen kävijöistä tulleet liidit (konversio-%) viisinkertaistuivat

"Ollaan tyytyväisiä tuloksiin. Tekemisestä on tullut ennustettavampaa ja viikottainen, säännöllinen raportiikka on meille tärkeää."

Myyntijohtaja
Sakari Junes

Tilaa tästä 5 min video, jossa kerromme sinulle 5 parasta vinkkiä, miksi ja miten onnistumme.

"Resaco näki meidät ja ymmärsi liiketoimintamme erityispiirteet,"
Markkinointipäällikkö,
Jouni Eskola
Yritys
Toimipisteet
Päätuote
Asiakkaat
Markkina
Haaste
Tunnin Kuva
30
Valokuvatuotteet
B2C & B2B
Suomi
Digitalisaatio
"Asiakasvirta on vauhdittunut, ja tämä on näkynyt päivittäisessä työssämme"
Hallinto & markkinointi,
Tiia Jääskö
Yritys
Toimipaikka
Päätuote
Toimiala
Asiakkaat
Markkina
Haaste
Polar Rengas
Rovaniemi
Rengasliike
Autokorjaamo- /huolto
BCB & B2B
Paikallinen + verkkokauppa
Sesonkien väliset ajat
"Valitsimme Resacon, koska he ymmärtävät aidosti myyntiprosesseja, mitä myynnissä tapahtuu ja miten sitä pitää palvella."
Toimitusjohtaja,
Juha Junttila
Yritys
Toimipaikka
Päätuote
Toimiala
Asiakkaat
Markkina
Haaste
Winno Energy
Helsinki
Lämpövoimalat
Energiateollisuus
B2B
Kansainvälinen
Liidituotanto
"Ollaan tyytyväisiä tuloksiin. Tekemisestä on tullut ennustettavampaa ja viikottainen, säännöllinen raportiikka on meille tärkeää."
Myyntijohtaja,
Sakari Junes
Yritys
Toimipaikka
Päätuote
Toimiala
Asiakkaat
Markkina
Haaste
Moontalk
Oulu
Mobiilivaihde
SAAS
B2B
Suomi
Liidituotanto

Lopeta mutuilu – menestyvä yritys tekee päätökset datan pohjalta

Kun olette asiakkaamme, me Resacolla otamme päävastuun digimarkkinoinnista. Me emme aloita asiakkuutta jos emme ole täysin varmoja että onnistumme.

Valitsemme yhdessä kanssasi myynnin kannalta olennaiset mittarit. Sinä olet kuskin paikalla. Mutuhommien sijaan kaikki tekemisemme pohjautuu dataan. Onnistumme, koska mittaamme oikeita asioita ja testaamme tekemistä koko ajan.

Bisneksessä yleisesti tuuri on sen puolella, joka on aktiivisin.
Me emme tee asioita oikein, vaan teemme oikeita asioita.

Haluatko liittyä menestyvien
asiakkaidemme joukkoon?

Resacon digimarkkinointiratkaisut

Resacon ratkaisut digimarkkinointiin

Liikenne
Teemme tarvittavat toimet jolla sivustosi liikenne kasvaa orgaanisesti sekä maksetun mainonnan avulla.
Liidi
Optimoimme sivustosi myynnilliset laskeutumissivut sekä konversiopisteet tuottamaan maksimaalisen määrän liidejä.
Kauppa
Sinä taot aktiivisella myynnillä tai verkkokaupalla kasvaneesta liidimäärästä kauppaa. Me olemme tukenasi myyntiprosessin kehittämisessä!

Haaveiletko joskus jääväsi eläkkeelle? Kasvata yrityksesi arvoa myynnin ennustettavuuden kautta.

Resacolla tiedämme että myynti ja positiivinen kassavirta ovat yrityksen happi ja öljy. Siksi digitoimistona keskitymme vain myynnin ja exit-valuaation kasvattamiseen.

Yrityksen valuaatio nousee kun myyntiä ja sen trendejä voidaan mitata, ymmärtää ja lopulta ennustaa. Kun tunnet itsesi ja kilpailijat, sekä käytössäsi on parhaat työkalut - et voi hävitä.

Jos tarvitset brändin kirkastusta, voimme etsiä yrityksellesi tuhat markkinointitoimistoa – me emme sitä tee. Jos taas haluat kasvattaa myyntiäsi – tiedät, mitä tehdä.

Emme ole kymmenottelijoita, vaan parhaita myynnin kasvattamisessa tällä alalla. Johtajana sinulla ei ole aikaa kuunnella diipadaapaa. Siksi keskitymme heti ensimmäisessä puhelussa siihen, miten voisimme kasvattaa yrityksesi myyntiä nyt.

Aina ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella – mutta nyt on!

Jos sinulla on kivi kengässä, mitä sille pitää tehdä?

Kuinka kauan haluat jatkaa digikumppanin kanssa, joka ei tuota myyntiä? Oletko jo kuullut selityksiä siitä kuinka “meillä on tosi hyvin tullut näyttökertoja”, mutta liidejä ei tule.

Yrityksesi johtajana sinulla on vastuu kirittää ja kilpailuttaa nykykumppaniasi. Aina ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella – mutta nyt on!

Älä syydä rahaasi asiaan jonka tuloksia et saa tai tiedä. Meillä aidosti näet tulokset ja raportoimme niistä viikoittain sinulle.

Resacon NPS on 100 ja
koko toiminta-aikamme
asiakaspoistuma on 1%

Usein kysytyt kysymykset – Resacon digimarkkinointi

No bullshit toimintamalli.

Myynnin kasvattamisessa ja kehittämisessä.

Tehdään bisneksen kannalta olennaisia asioita. Keskitytään siihen 20 %:iin tekemisestä, joka tuottaa 80 % mitattavista tuloksista.

Siihen, että ollaan proaktiivisia, puhutaan suoraan, raportoidaan säännöllisesti, tuodaan datan kautta relevantteja pointteja ja halutaan kasvaa asiakkaiden mukana.

Niitä asioita, jotka eivät ole bisneksen kannalta olennaisia asioita nyt tässä hetkessä. Liittyy monesti brändiin ja sometouhuamiseen liittyviin hommiin.

Emme. Emme lupaa asioita, joita emme voi pitää. Tiedämme sen vain, että teemme kovemmin töitä kuin muut. Tuuri on aina ahkeramman puolella.

Saa.

Haluatko liittyä menestyvien
asiakkaidemme joukkoon?

Me emme jätä tarjousta yhteistyöstä, jos emme ole täysin varmoja, että onnistumme. Siksi kannattaa ottaa yhteyttä ja kokeilla.