Asiakastarinat
/ Tunnin Kuva

"Ilman Resacon oma-aloitteisuutta asiakaspalvelussa, asiat eivät olisi edenneet niin hyvin."

Tunnin Kuva on kotimainen vuonna 1988 perustettu, valtakunnallinen täyden palvelun valokuvaliikeketju. Toimipisteitä on 30 ympäri Suomen.

Yritys on nähnyt vuosien varrella valtavan digitalisaation muutoksen siirryttäessä filmikuvista, digikameroihin ja älypuhelimiin. Tunnin Kuva on käsite valokuvausalalla ja tunnistettu brändi valtakunnallisesti.

Päivittäiset tuotteet arjessa ovat passikuvat, valokuvat digikuvista, kuvalahjat, digitointi, painotuotteet, julisteet ja isot kuvat sekä yrityskuvat.

"Meille tärkeä asia oli, että emme ole vain yksi asiakas monien joukossa. Vuosien varrella meitä on lähestyneet kymmenet markkinointitoimistot, mutta koimme, että Resacolla ymmärrettiin todella meidän bisnestä. Resaco näki meidät ja ymmärsi liiketoimintamme erityispiirteet,"
- Jouni Eskola, Tunnin Kuvan markkinointipäällikkö.

"Tuttu yritys oli jo tehnyt yhteistyötä Resacon kanssa ja saanut hyviä tuloksia. Lisäksi Resacon monipuoliset referenssit eri toimialoilta antoivat meille luottamusta siihen, että he osaavat palvella meidänkin tarpeitamme," Eskola kertoo.

Yhteistyö on sujunut erittäin hyvin alusta alkaen.

"Resaco on pitänyt yhteyttä aktiivisesti ja ollut korvat höröllä asiakkaan suuntaan. He eivät ole pelkästään toteuttaneet, vaan myös haastaneet meitä ajattelemaan uusia näkökulmia,"
- Jouni Eskola, Tunnin Kuvan markkinointipäällikkö.
"Meille tärkeä asia oli, että emme ole vain yksi asiakas monien joukossa. Resaco näki meidät ja ymmärsi liiketoimintamme erityispiirteet,"
- Jouni Eskola, Tunnin Kuvan markkinointipäällikkö.

Projektin suurimpana merkkipaaluna oli uusien nettisivujen lanseeraus. Projekti on ollut valtava työ, koska toimipisteitä on 30 ja sivuja satoja.

"Nettisivumuutos oli valtava projekti, ja odotukset ovat ylittyneet. Nyt asiakkaamme saavat verkossa samantasoisen palvelun kuin kivijalkaliikkeissämme," sanoo Eskola.

Resacon proaktiivisuus ja halu saada asiakkaansa menestymään on tehnyt vaikutuksen.

"He ovat kiinnostuneet tuloksista ja tuovat jatkuvasti uusia, dataan perustuvia ehdotuksia pöytään. Koemme, että Resaco on nyt osa meidän tiimiämme," Eskola summaa.

"Suosittelen lämpimästi Resacoa kaikille, jotka kaipaavat asiantuntevaa kumppania digimarkkinoinnin saralla. Jos yritykselläsi on haasteita näkyvyydessä hakukoneissa tai tarvetta myyville verkkosivuille, Resaco on oikea osoite," päättää Eskola.
Haluatko liittyä menestyvien
asiakkaidemme joukkoon?

Me emme jätä tarjousta yhteistyöstä, jos emme ole täysin varmoja, että onnistumme. Siksi kannattaa ottaa yhteyttä ja kokeilla.