"Liidipumppu saatu toimimaan ja myynnin painostaminen on lopetettu."
Winno Energy on suomalainen biomassakattilalaitosten suunnittelija ja toimittaja Suomessa ja Euroopassa. Asiakkaat ovat ympäri maailmaa. Ala on konservatiivinen ja valtavassa muutoksessa.
Viime vuosina käynnistynyt vihreä siirtymä pakottaa yritykset siirtymään fossiilisista polttoaineista vihreämpiin. Winno Energy ei ainoastaan toimita kattilalaitoksia eri kokoisina ja muunnelmina, vaan heillä on laaja kokemus ja kyky suunnitella ja konfiguroida biokattilalaitoksia, jotka täyttävät suunnittelustandardit.
Winno Energyn toimitusjohtaja, Juha Junttila lähestyi Resacon avainhenkilöiden aikaisempien näyttöjen perusteella.
"Valitsimme Resacon, koska he ymmärtävät aidosti myyntiprosesseja, mitä myynnissä tapahtuu ja miten sitä pitää palvella.", Junttila kertoo.
Junttilan mielestä ongelmana perinteisillä mainostoimistoilla on että he rakentavat omaa maailmaa jossa myynti on erillinen osa markkinointia. Winnolla tätä pilvilinnaa ei olla rakentamassa.
- Juha Junttila, toimitusjohtaja
"Resacon kanssa toimimisesta minulla on hyvä fiilis. Asiat puhutaan suoraan ja rehellisesti. Jos jokin ei toimi niin korjataan.
Liidejä on alkanut tulemaan ja myynnin aktiviteetit on lisääntyneet. Alallamme ostoprosessit ovat perinteisesti pitkiä.
Resaco on selkeyttänyt roolitukset ja nyt tiedossa kuka hoitaa, miten ja miksi.", Junttila sanoo.
- Juha Junttila, toimitusjohtaja
Myynnin kannalta tärkeimpiä tuloksia seurataan viikottain, tiedämme mitä verkkosivuilla tapahtuu ja miten sinne saadaan lisää porukkaa. Tiedämme minkälaista taktista viestintää tehdään.
Viikottain saadaan kasvutavoitteen kannalta riittävästi liidejä joka tuo turvaa. Liidipumppu toimiia ja myynnin panostus on lopetettu. Liideistä tulevat asiakkaat haluavat aidosti ostaa.", Junttila kertoo.
- Juha Junttila, toimitusjohtaja
TULOKSET 4KK ALOITUKSESTA
Winno Energylle tehtiin nopealla aikataululla uusi sivusto, hakukoneoptimointi, maksullinen mainonta, paikkakuntakohtaiset sivut ja maksullinen mainonta.
→ Liidihinnasta saatiin pois -80%
→ Verkkosivujen kävijöistä tulleet liidit (konversio-%) nelinkertaistuivat
- Juha Junttila, toimitusjohtaja