Asiakastarinat
/ Moontalk

"Tekemisestä on tullut ennustettavampaa. Viikottainen, säännöllinen raportiikka on meille tärkeää."

Moontalk Oy on suomalainen operaattorialan SaaS-yritys, joka kehittää ja tarjoaa yritysten mobiilivaihde- ja kommunikaatioteknologiaa.

Yhtiön ydintuote on SaaS-pohjainen Mustalinja-mobiilivaihde yritysten puhelinliikenteen hallintaan.

Helmikuussa 2022 yhtiö lanseerasi Moontalk Out -nimisen työkalun, jolla organisaatiot voivat toteuttaa, seurata ja mitata asiakaskontaktointia ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta.

Palvelu on tarkoitettu etenkin niille yrityksille, jotka tekevät yrityksestä ulospäin suuntautuvia soittotehtäviä.

Yhtiö perustettiin vuonna 1995 ja ennen vuotta 2022 yhtiö toimi Mustalinja nimellä. Yhtiön pääkonttori on Oulussa.

Moontalk löysi Resacon juuri oikeaan aikaan, kun aiempi kumppani ei enää vastannut odotuksia.

"Etsimme uutta toimijaa ja Resaco lähestyi meitä juuri oikealla hetkellä," kertoo Sakari Junes, Moontalkin myyntijohtaja.

Yhteistyö Resacon kanssa sai lentävän lähdön proaktiivisen otteen ansiosta. Verkkosivut uudistettiin ja fokus laitettiin konversio-optimointiin ja ads-tekemisen oikeiden yleisöjen löytymiseen.

"Jos jokin ei toimi, Resacolla tehdään muutokset ennen kuin ehdimme itse niitä nostaa esille. Tämä luo meihin vahvan luottamuksen, että asioita oikeasti edistetään ja pohditaan," Junes kertoo.

Resacon kanssa työskentely on tuonut ennustettavuutta Moontalkin markkinointiin.

"Viikottainen, säännöllinen raportointi on meille tärkeää. Se antaa meille kattavan kuvan siitä, miten projektit etenevät ja missä mennään," toteaa Junes.

Moontalk ei ole kohdannut Resacon kanssa mitään haasteita.

"Olemme erittäin tyytyväisiä tuloksiin ja yhteistyöhön. Ei ole ollut mitään haasteita, ja se on hieno juttu," Junes korostaa.

"Suosittelen ehdottomasti Resacon palveluita muille. Heidän proaktiivinen asenne on erityisen tärkeä alalla, joka on meille uusi," päättää Junes.

TULOKSET 3KK ALOITUKSESTA

→ Kysyntä kasvoi 250%
→ Liidihinnasta saatiin pois -60%
→ Verkkosivujen kävijöistä tulleet liidit (konversio-%) viisinkertaistuivat
Haluatko liittyä menestyvien
asiakkaidemme joukkoon?

Me emme jätä tarjousta yhteistyöstä, jos emme ole täysin varmoja, että onnistumme. Siksi kannattaa ottaa yhteyttä ja kokeilla.