REKRY: SISÄLLÖNTUOTTAJA

Työtehtävä: Sisällöntuottaja & SEO-osaaja

TYÖN LUONNE
- Hakukoneoptimoitujen sisältöjen tekeminen asiakkaille

ODOTAMME SINULTA
- Vahva osaaminen WordPressissä
- Kokemusta ja ymmärrystä hakukoneoptimoinnista (SEO)
- Erinomaiset kirjoitustaidot suomeksi ja englanniksi
- Kyky työskennellä itsenäisesti ja tiimissä

TYÖTEHTÄVÄSSÄSI KÄYTETTÄVÄT TYÖKALUT
- Search Console, Ahrefs
- Slack, Notion, Google Meet, -Docs ja -Sheets

TARJOAMME SINULLE
- Kilpailukykyinen palkka, alkaen 2700€/kk
- 100% etätyömahdollisuus (lisää työsuhde-etuja alla)
- Selkeä urapolku

JÄTÄ AVOIN HAKEMUS
Meillä ei ole tällä hetkellä avointa työpaikkaa, mutta voit jättää avoimen työhakemuksen. Otamme yhteyttä kun rekrytointi käynnistyy.

Jos sinulla on kysyttävää tehtävästä tai hakuprosessista,
lisätietoja sinulle antaa,

Olli Junes

045 671 7116 olli.junes@resaco.fi

Esihenkilösi

Päivi Tölli
Technical SEO & Content Production Manager

Työhakemus

Alta saat lähetettyä meille työhakemuksen.
Jos sinulla on cv, laita se pdf-muodossa lomakkeen liitteeksi.

Työtehtävä jota haen

    RESACO'S EMPLOYMENT BENEFITS

    Resaco logo

    YRITYS - MIKÄ JA MITÄ?

    Resaco is a digital marketing agency that delivers sales-focused digital marketing.

    The key metrics of sales-driven digital marketing are quality lead generation, successful sales, and predictable growth.

    Tunnemme modernit teknologiat ja teemme sen mikä on bisneksen kannalta olennaista.

    On a day-to-day basis, we handle typical digital agency tasks: content creation, search engine optimization, paid advertising, conversion optimization, website development. 

    HOW?

    We help clients increase their online traffic, turn this traffic into leads, and convert these leads into sales.

    We assist our client companies throughout their entire sales value chain: from the initial Google search to making the sale. 

    HOW?

    Tekemisen tavoitteet tulee asiakkaan bisneksestä. Päivittäiset tehtävät taas datan kautta. Teemme asioita, jotka ovat asiakkaan bisneksen kannalta olennaisia. 

    We justify everything with data, we don't give up, and that's why we ultimately win.

    Why do top performers
    professionals
    change jobs?

    Työn vaihtamista kannattaa harkita, jos työstä menee motivaatio eikä ole enää intoa tehdä sitä.

    Work should be something you look forward to.

    If you're feeling irritable or experiencing insomnia due to work, it might be time to consider other options.

    Listening to oneself is crucial.

    The main reasons professionals change jobs include:
    • Better pay
    • Career development and growth opportunities
    • Work environment and culture
    • Work-life balance
    • Psychosocial strain
    • Poor leadership
    • Job location
    • Company stability and future prospects
    Even if you never apply to work at Resaco, we want to help you in the most critical aspect of your career - preventing burnout, cynicism, and victimhood.

    Haluamme tätä siksi koska uskomme ihmiseen ja hänen sisällä olevaan potentiaaliin.

    HR professionals have identified a clear pattern in burnout.

    Resacolla psykososiaalien hyvinvointi ja henkinen turvallisuus on niin tärkeä teema haluamme puhua tästä aluksi.

    We need the thoughts and decisions of people like you - that's why it's essential to prevent psychosocial strain. täytyy ennaltaehkäistä.

    BURNOUT FORMULA

    1. FULL OF ENERGY

    An employee joins the organization bursting with energy. A new job - a new opportunity.

    Arki koittaa 100 pävän jälkeen. Voi olla että työntekijä ei voi vaikuttaa tekemäänsä työhön tai sen kehittämiseen. Hän voi yrittää saada aikaan muutosta mutta hänet voidaan vaientaa tai hän itse vaikenee.

    The new job didn't live up to the promise of advancing one's career, and change wasn't really an opportunity.

    2. SUBMISSION

    The employee gives the company a chance and stays. They adopt the company's culture: their enthusiasm wanes and they submit.

    Ihminen joka palkattin tuomaan muutosta organisaation muuttuikin osaksi organisaatiota. Hänestä tuli organisaation koneen osanen.

    They utilize only a fraction of their potential. If they don't recognize their situation in time, they submit and eventually become cynical.

    3. CYNICISM

    The employee starts doubting the significance of their work, and the feeling of meaningfulness disappears.

    Cynicism acts as a defense mechanism in an impossible work situation, but it isn't a deliberate choice.

    In customer-facing roles, cynicism might manifest as mechanical interactions with clients, while in other jobs, it mainly affects one's relationship with the job and its significance.

    Ihminen ei tunnista sitä mikä on hänelle hyvää ja alkaa ali- tai ylisuorittaa. Ollaan matkalla kohti uupumista.

    3. BURNOUT JA UHRIUTUMINEN

    Burnoutin jälkeen työntekijä uhriutuu. Burnoutista voi selvitä pysymällä samassa organisaatiossa jos ympäristö joka burnoutin aiheutti, muuttuvat.

    This requires changes in job roles, supervision, team dynamics, and workspace. Sometimes change isn't possible.

    On tärkeää tunnistaa oma tilanne tässä kuviossa etteivät asiat etene liian pitkälle koska moni ei nouse uhriutumisen tilasta koskaan. Työidentiteetti on murskana.

    What problem are we solving?

    Digimarkkinointialan suurin ongelma ylilupaaminen.

    Ennen asiakkuuden alkamista tarjouksenantopalavereissa istuu ylin johto jotta kauppa saataisiin maaliin. Asiakkaalle luvataan liikaa. Kun arki sopimuksen allekirjoituksen jälkeen alkaa, valuvat työt juniorien pöydälle.

    Asiakaskokemus kärsii ei pelkästään asiakasyritystä kohtaan, vaan koko toimialaa kohtaan.

    Asiakkaat jotka ottavaa meihin yhteyttä, ovat varovaisia. He tunnistavat digimarkkinoinnin potentiaalin ja ymmärtävät jo alaa.

    However, over the years, their trust has been betrayed, sometimes even feeling scammed.

    Sanotaan se suoraan, digimarkkinoinnin ala on kompastunut omaan erinomaisuuteensa. Asiakkaan bisnestä, ansaintalogiikkaa tai asiakkaan asiakkaita ei aidosti ymmärretä.

    Resacolla emme laske tarjousta asiakkaalle yhteistyöstä jos emme ole täysin varmoja että onnistumme.

    Onnistuneen yhteistyön hedelmät koostuvat:

    • siitä kuinka selkeä asiakkaan strategia on,

    • a willingness to invest,

    • a genuinely sustainable business, and

    • a real market for the client.

    Onnistuneen yhteistyön ja tulosten pohja rakennetaan alussa, siis siinä kenelle tarjous annetaan.

    Miksi lähteä asiakkuuteen jos ei ole täyttä varmuutta että onnistumme siinä?

    Resacolla emme lupaa sitä mitä emme voi pitää

    Resaco's Approach to Culture

    Resacoa perustettaessa halusimme ajatella työn tekemisessä kaiken uusiksi. Korona vauhditti etätyökulttuuria mutta arjen palattua keskijohto on alkanut vinkumaan työntekijöitä toimistolle.

    Tiedämme että parhaat tyypit missä tahansa asiantuntijabisneksessä tietävät mitä he haluavat elämässään tehdä ja meidän tehtävä on yrityksenä on luoda työn tekemiselle ja siinä onnistumiselle mahdollisimman hyvät puitteet.

    Ydinkysymyksiä hyvinvoivan kulttuurin rakentantamisessa on:

    - Miten luodaan ja ylläpidetän voittava konsepti ylikilpaillulla digimarkkinoinnin toimialalla,

    - How to build a thriving and safe remote work culture, and

    - järjestetään työ siten että jokaisen työntekijän odotukset oman työtehtävän suhteen olisivat selvillä jotta henkinen kuormitus ei kasvaisi liian suureksi ja työnteko olisi mielekästä.

    FAQ

    Contact us and let's talk