Resaco logo

Älä mene toimistolle,
tule Resacolle

Resacolla yhdistämme maailman parhaat digimarkkinoinnin osaajat. Visionamme on rakentaa maailman paras etätyöympäristö.

Tällä sivulla näet, miten työskentelemme Resacolla ja miksi sinun kannattaisi harkita liittymistä meidän jengiin.

Ota aikaa tutustuaksesi meihin. Olemme iloisia, että olet täällä.
REKRY AUKI HUHTIKUUN LOPPUUN:

50%

Naisia

100

eNPS (11/2024)

14

Henkilöstömäärä

100%

Etätyöyritys

Lähetä avoin hakemus – Meillä on ehkä juuri sinulle sopiva paikka!

Me olemme Resaco

Resaco logo

MIKÄ JA MITÄ?

Resaco on digimarkkinointitoimisto, joka tekee myynnillistä digimarkkinointia.

Myynnillisen digimarkkinoinnin keskeiset mittarit ovat laadukas liidituotanto, myynnin onnistuminen ja ennustettava kasvu.

Tunnemme modernit teknologiat ja teemme sen, mikä on bisneksen kannalta olennaista.

Arjessa teemme perinteisiä digitoimiston hommia: sisältöjä, hakukoneoptimointia, maksullista mainontaa, konversio-optimointia, verkkosivujen kehitystä.

MITEN?

Autamme asiakkaita saamaan verkosta enemmän liikennettä, saamaan näistä liideistä yhteydenotot sekä tekemään näistä liideistä kaupat.

Autamme asiakasyritystä sen myynnin koko arvoketjussa: ensigooglauksesta kaupan tekemiseen asti.

Tekemisen tavoitteet tulee asiakkaan bisneksestä. Päivittäiset tehtävät taas datan kautta.

Teemme asioita jotka ovat asiakkaan bisneksen kannalta olennaisia.

Perustelemme kaiken datalla, emme luovuta ja siksi lopulta voitamme.

Mikä on sinun syysi olla tällä sivulla?

Miksi huiput
vaihtavat työpaikkaa?

Työn vaihtamista kannattaa harkita, jos työstä menee motivaatio, eikä ole enää intoa tehdä sitä.

Töihin pitäisi olla kiva mennä.

Jos tuntuu, että kokee työstä johtuen ärtyisyyttä tai unettomuutta, kannattaa miettiä, olisiko joitain muita vaihtoehtoja.

Tärkeintä on kuunnella itseään.

Suurimmat syyt asiantuntijatyössä vaihtaa työpaikkaa ovat:

  • Parempi palkka
  • Urakehitys ja kasvumahdollisuudet
  • Työympäristö ja kulttuuri
  • Työn ja elämän tasapaino
  • Psykososiaalinen kuormitus
  • Huono johtajuus
  • Työpaikan sijainti
  • Yrityksen vakaus ja tulevaisuusnäkymät

Uratarinat

Essi Rajala

Digital marketing specialist since 5/2023 – Barcelona

Essi asuu Barcelonassa, missä hänen vapaa-aikansa kuluu kuntosalilla sekä koiran kanssa ulkoillen ja harrastaen. Liikunta ja yhdessäolo lemmikin kanssa tarjoavat mieluisaa vastapainoa työlle.

Digitaalinen markkinointi yhdisti luovuuden ja myynnillisen osaamisen

Kosmetiikka-alalla alkanut ura sai uuden suunnan, kun Essi muutti Barcelonaan ja siirtyi myynnin ja asiakaspalvelun pariin. Käänteentekevä hetki hänen urallaan oli työ Googlen projektissa, joka avasi ovet markkinoinnin maailmaan. Tässä työssä hän sai arvokasta kokemusta erilaisten yritysten digitaalisen markkinoinnin tarpeista ja Google Ads -työkalujen käytöstä. Kokemus yhdisti luovuuden ja myynnillisen osaamisen tavalla, joka sytytti innostuksen alaa kohtaan.

Ajatus Resacolla työskentelystä syntyi keskustelusta Resacon Co-Founderin Hennin kanssa. Essi kysyi keskustelun lopuksi Henniltä: "Miten tällaiseen työpaikkaan pääsee?" Sopiva rooli löytyi, ja Essi hyppäsi mukaan Resacon kelkkaan.

Suuresta korporaatiosta Resacolle

Siirtyminen suuren korporaation maailmasta Resacolle toi mukanaan positiivisia yllätyksiä. Essi huomasi nopeasti, että Resacon työyhteisö on kannustava ja tarjoaa aikaa oppia rauhassa. Maksullisen mainonnan tiimin kasvu oli Essin näkökulmasta merkittävä ja positiivinen muutos. Resacolla ollessaan Essi on kehittynyt timanttiseksi ammattilaiseksi ja oppinut tekemään datan perusteella kriittisiä ratkaisuja, jotka tuottavat konkreettista hyötyä asiakkaille.

Resacon jatkuva kehitys inspiroi Essiä. Hänen tavoitteensa on ajan myötä edetä vastuullisempiin tehtäviin. Nykyinen työ tarjoaa kuitenkin jo runsaasti mielenkiintoisia haasteita, ja Essi pitää tärkeänä, että työympäristö tukee oppimista ja rohkaisee ottamaan uusia askelia uralla.

Viesti tulevaisuuden itsellesi

Essi uskoo, että itseluottamus on avain onnistumiseen. Hänen neuvonsa tulevaisuuden itselleen on yksinkertainen mutta voimakas: luota omaan tekemiseen.

Kuutti Heikkilä

Account Manager since 2/2024 – Rovaniemi

Kuutti asuu Rovaniemellä, missä hänen vapaa-aikansa kuluu ulkoilun ja liikunnan parissa. Erityisesti kiipeily sekä kestävyyslajit, kuten maastopyöräily ja juoksu, ovat hänen suosikkiharrastuksiaan. Luonnossa liikkumisen lisäksi myös valo- ja videokuvaus sekä erilaiset tietotekniikkaan liittyvät asiat tarjoavat vastapainoa työlle.

Polku markkinoinnin ja myynnin maailmaan

Ennen nykyistä rooliaan Resacolla Kuutti työskenteli Helsingissä Partioaitalla myynnin parissa. Lisäksi hän oli mukana perustamassa maastopyöräily- ja matkailualan yritystä Rovaniemelle.

Markkinointi ja myynti ovat kiinnostaneet Kuuttia jo pidempään. Hän on kerryttänyt laaja-alaisen osaamisen markkinoinnin- ja sisällöntuotannon osa-alueilta vuosien varrella. Laaja-alainen ymmärrys digitaalisesta toimintaympäristöstä on ollut Kuutin tärkein työkalu matkalla Resacolle.

Kuutti tutustui Resacoon alun perin asiakkaan roolissa. Mahdollisuus Resacolle siirtymisestä syntyi projektin kautta. "Oikeastaan en hakenut töihin, vaan päädyin Resacolle", Kuutti kertoo. Kun yrityksen toiminta ja ihmiset olivat jo ennalta tuttuja, työ oli helppo aloittaa, hän toteaa.

Monipuolisia haasteita

Resacolla työskentely on tarjonnut Kuutille mahdollisuuden hyödyntää laajaa osaamistaan ja kehittyä edelleen. Kuutti nauttii erityisesti siitä, että hän pääsee työskentelemään erilaisten asiakkaiden ja asiantuntijoiden kanssa. Pienen yrityksen yhteisöllisyys on tehnyt työskentelystä mukavaa ja joustavaa.

Kuutti kokee työtapojen jatkuvan kehittämisen olevan tärkeää, varsinkin asiakkaiden määrän kasvaessa. Hän odottaa innolla tulevia projekteja ja mahdollisuuksia syventää osaamistaan

Viesti tulevaisuuden itselleen

Kuutin neuvo tulevaisuuden itselleen on selvä: "Opettele monipuolisesti uusia asioita ja pidä liikunta osana elämää, vaikka väkisin."

Olli Junes

CEO, Head of Sales, Founder since 2022 – Rovaniemi

Olli on kotoisin Rovaniemeltä. Pohjoisen rauha ja luonnon läheisyys tarjoavat hänelle täydelliset puitteet vapaa-ajan harrastuksiin. Oli kyse sitten retkeilystä, valokuvauksesta, hiihtämisestä tai moottorikelkkailusta, Olli viihtyy luonnossa vuodenajasta riippumatta.

Matka yrittäjäksi ja Resacon perustajaksi

Olli toimi seitsemän vuoden ajan yrittäjänä ammattivalokuvaajana, minkä jälkeen hän siirtyi myynnin pariin vuonna 2013. Kokemus kasvuyrityksistä ja niiden vauhdikkaasta arjesta sai hänet ymmärtämään, että hän kaipaa työhönsä jatkuvaa kehitystä ja haasteita.

Ajatus oman yrityksen perustamisesta alkoi kyteä, kun Olli huomasi pettyneensä toistuvasti markkinointipalveluiden laatuun asiakkaan roolissa. "Tuntui, että pettymys on sisäänkirjoitettu markkinointitoimistojen palvelukokemukseen. Päätin, että asialle täytyy tehdä jotain, koska palvelua, joka vastaisi omiin tarpeisiin, ei ollut olemassa.", Olli kertoo. Hänen uratavoitteena ja unelmana on ollut rakentaa paikkariippumaton työ, jossa hän voi tehdä töitä mistä vain. Nyt siihen oli viimein mahdollisuus.

Olli perusti Resacon vuonna 2022, johon Henni Nurminen liittyi pian mukaan toisena perustajana.

Resacolla jokainen päivä on uusi mahdollisuus kehittyä

Resacon arki on tarjonnut Ollille ammatillista kasvua sekä mahdollisuuden tehdä työtä omilla ehdoilla. Hän aloitti Resacolla keskittymällä sisällöntuotantoon, hakukoneoptimointiin, myyntiin ja asiakkuuksien johtamiseen. Hennin hypätessä mukaan Resacon kelkkaan Olli siirtyi myynnillisen toimitusjohtajan tehtäviin.

"Olen ymmärtänyt, että hyvä ja terve liikkeenjohto vaatii, että yritys pyörii selkeiden prosessien varassa ja asiat etenevät, kun niitä mitataan ja niistä asioista vastaa aina joku. Olen kasvanut johtajana valtavasti viime vuosina ja siinä kehittyminen ei lopu koskaan.", hän pohtii.

Olli arvostaa Resacon tiimissä jokaisen kykyä ottaa vastuuta ja kehittää omaa osa-aluetta eteenpäin aktiivisesti.

Tavoitteena jatkuva kasvu ja parhaat mahdolliset asiakaskokemukset

"Kasvuyhtiön johtajana näen valtavasti mahdollisuuksia, joissa sekä minä että yrityksemme voimme kehittyä. Kun pystymme ylläpitämään vakaan kasvun haastavassa markkinatilanteessa ja tarjoamaan parasta mahdollista palvelua nykyisille asiakkaillemme, menestymme," pohtii Olli.

Viesti tulevaisuuden itselleen

Ollin neuvo tulevaisuuden itselleen on selkeä ja määrätietoinen: "Älä luovuta".

 

Essi Rajala

Digital marketing specialist since 5/2023 – Barcelona

Essi asuu Barcelonassa, missä hänen vapaa-aikansa kuluu kuntosalilla sekä koiran kanssa ulkoillen ja harrastaen. Liikunta ja yhdessäolo lemmikin kanssa tarjoavat mieluisaa vastapainoa työlle.

Digitaalinen markkinointi yhdisti luovuuden ja myynnillisen osaamisen

Kosmetiikka-alalla alkanut ura sai uuden suunnan, kun Essi muutti Barcelonaan ja siirtyi myynnin ja asiakaspalvelun pariin. Käänteentekevä hetki hänen urallaan oli työ Googlen projektissa, joka avasi ovet markkinoinnin maailmaan. Tässä työssä hän sai arvokasta kokemusta erilaisten yritysten digitaalisen markkinoinnin tarpeista ja Google Ads -työkalujen käytöstä. Kokemus yhdisti luovuuden ja myynnillisen osaamisen tavalla, joka sytytti innostuksen alaa kohtaan.

Ajatus Resacolla työskentelystä syntyi keskustelusta Resacon Co-Founderin Hennin kanssa. Essi kysyi keskustelun lopuksi Henniltä: "Miten tällaiseen työpaikkaan pääsee?" Sopiva rooli löytyi, ja Essi hyppäsi mukaan Resacon kelkkaan.

Suuresta korporaatiosta Resacolle

Siirtyminen suuren korporaation maailmasta Resacolle toi mukanaan positiivisia yllätyksiä. Essi huomasi nopeasti, että Resacon työyhteisö on kannustava ja tarjoaa aikaa oppia rauhassa. Maksullisen mainonnan tiimin kasvu oli Essin näkökulmasta merkittävä ja positiivinen muutos. Resacolla ollessaan Essi on kehittynyt timanttiseksi ammattilaiseksi ja oppinut tekemään datan perusteella kriittisiä ratkaisuja, jotka tuottavat konkreettista hyötyä asiakkaille.

Resacon jatkuva kehitys inspiroi Essiä. Hänen tavoitteensa on ajan myötä edetä vastuullisempiin tehtäviin. Nykyinen työ tarjoaa kuitenkin jo runsaasti mielenkiintoisia haasteita, ja Essi pitää tärkeänä, että työympäristö tukee oppimista ja rohkaisee ottamaan uusia askelia uralla.

Viesti tulevaisuuden itsellesi

Essi uskoo, että itseluottamus on avain onnistumiseen. Hänen neuvonsa tulevaisuuden itselleen on yksinkertainen mutta voimakas: luota omaan tekemiseen.

Kuutti Heikkilä

Account Manager since 2/2024 – Rovaniemi

Kuutti asuu Rovaniemellä, missä hänen vapaa-aikansa kuluu ulkoilun ja liikunnan parissa. Erityisesti kiipeily sekä kestävyyslajit, kuten maastopyöräily ja juoksu, ovat hänen suosikkiharrastuksiaan. Luonnossa liikkumisen lisäksi myös valo- ja videokuvaus sekä erilaiset tietotekniikkaan liittyvät asiat tarjoavat vastapainoa työlle.

Polku markkinoinnin ja myynnin maailmaan

Ennen nykyistä rooliaan Resacolla Kuutti työskenteli Helsingissä Partioaitalla myynnin parissa. Lisäksi hän oli mukana perustamassa maastopyöräily- ja matkailualan yritystä Rovaniemelle.

Markkinointi ja myynti ovat kiinnostaneet Kuuttia jo pidempään. Hän on kerryttänyt laaja-alaisen osaamisen markkinoinnin- ja sisällöntuotannon osa-alueilta vuosien varrella. Laaja-alainen ymmärrys digitaalisesta toimintaympäristöstä on ollut Kuutin tärkein työkalu matkalla Resacolle.

Kuutti tutustui Resacoon alun perin asiakkaan roolissa. Mahdollisuus Resacolle siirtymisestä syntyi projektin kautta. "Oikeastaan en hakenut töihin, vaan päädyin Resacolle", Kuutti kertoo. Kun yrityksen toiminta ja ihmiset olivat jo ennalta tuttuja, työ oli helppo aloittaa, hän toteaa.

Monipuolisia haasteita

Resacolla työskentely on tarjonnut Kuutille mahdollisuuden hyödyntää laajaa osaamistaan ja kehittyä edelleen. Kuutti nauttii erityisesti siitä, että hän pääsee työskentelemään erilaisten asiakkaiden ja asiantuntijoiden kanssa. Pienen yrityksen yhteisöllisyys on tehnyt työskentelystä mukavaa ja joustavaa.

Kuutti kokee työtapojen jatkuvan kehittämisen olevan tärkeää, varsinkin asiakkaiden määrän kasvaessa. Hän odottaa innolla tulevia projekteja ja mahdollisuuksia syventää osaamistaan

Viesti tulevaisuuden itselleen

Kuutin neuvo tulevaisuuden itselleen on selvä: "Opettele monipuolisesti uusia asioita ja pidä liikunta osana elämää, vaikka väkisin."

Olli Junes

CEO, Head of Sales, Founder since 2022 – Rovaniemi

Olli on kotoisin Rovaniemeltä. Pohjoisen rauha ja luonnon läheisyys tarjoavat hänelle täydelliset puitteet vapaa-ajan harrastuksiin. Oli kyse sitten retkeilystä, valokuvauksesta, hiihtämisestä tai moottorikelkkailusta, Olli viihtyy luonnossa vuodenajasta riippumatta.

Matka yrittäjäksi ja Resacon perustajaksi

Olli toimi seitsemän vuoden ajan yrittäjänä ammattivalokuvaajana, minkä jälkeen hän siirtyi myynnin pariin vuonna 2013. Kokemus kasvuyrityksistä ja niiden vauhdikkaasta arjesta sai hänet ymmärtämään, että hän kaipaa työhönsä jatkuvaa kehitystä ja haasteita.

Ajatus oman yrityksen perustamisesta alkoi kyteä, kun Olli huomasi pettyneensä toistuvasti markkinointipalveluiden laatuun asiakkaan roolissa. "Tuntui, että pettymys on sisäänkirjoitettu markkinointitoimistojen palvelukokemukseen. Päätin, että asialle täytyy tehdä jotain, koska palvelua, joka vastaisi omiin tarpeisiin, ei ollut olemassa.", Olli kertoo. Hänen uratavoitteena ja unelmana on ollut rakentaa paikkariippumaton työ, jossa hän voi tehdä töitä mistä vain. Nyt siihen oli viimein mahdollisuus.

Olli perusti Resacon vuonna 2022, johon Henni Nurminen liittyi pian mukaan toisena perustajana.

Resacolla jokainen päivä on uusi mahdollisuus kehittyä

Resacon arki on tarjonnut Ollille ammatillista kasvua sekä mahdollisuuden tehdä työtä omilla ehdoilla. Hän aloitti Resacolla keskittymällä sisällöntuotantoon, hakukoneoptimointiin, myyntiin ja asiakkuuksien johtamiseen. Hennin hypätessä mukaan Resacon kelkkaan Olli siirtyi myynnillisen toimitusjohtajan tehtäviin.

"Olen ymmärtänyt, että hyvä ja terve liikkeenjohto vaatii, että yritys pyörii selkeiden prosessien varassa ja asiat etenevät, kun niitä mitataan ja niistä asioista vastaa aina joku. Olen kasvanut johtajana valtavasti viime vuosina ja siinä kehittyminen ei lopu koskaan.", hän pohtii.

Olli arvostaa Resacon tiimissä jokaisen kykyä ottaa vastuuta ja kehittää omaa osa-aluetta eteenpäin aktiivisesti.

Tavoitteena jatkuva kasvu ja parhaat mahdolliset asiakaskokemukset

"Kasvuyhtiön johtajana näen valtavasti mahdollisuuksia, joissa sekä minä että yrityksemme voimme kehittyä. Kun pystymme ylläpitämään vakaan kasvun haastavassa markkinatilanteessa ja tarjoamaan parasta mahdollista palvelua nykyisille asiakkaillemme, menestymme," pohtii Olli.

Viesti tulevaisuuden itselleen

Ollin neuvo tulevaisuuden itselleen on selkeä ja määrätietoinen: "Älä luovuta".

 

Vaikka et ikinä hakisi Resacolle töihin, haluamme auttaa sinua urasi tärkeimmässä asiassa - burnoutin, kyynistymisen ja uhriutumisen ennaltaehkäisemisessä.

Haluamme tätä siksi, koska uskomme ihmiseen ja hänen sisällä olevaan potentiaaliin.

HR-ammattilaiset ovat tunnistaneet loppuunpalamisessa selkeän kaavan.

Resacolla psykososiaalinen hyvinvointi ja henkinen turvallisuus on niin tärkeä teema, että haluamme puhua tästä aluksi.

Tarvitsemme kaltaistesi ihmisten ajatuksia ja päätä - siksi psykososiaalista kuormitusta täytyy ennaltaehkäistä.

LOPPUUNPALAMISEN KAAVA

1. INTO PIUKEENA

Työntekijä tulee organisaation täynnä energiaa. Uusi työpaikka - uusi mahdollisuus.

Arki koittaa 100 päivän jälkeen. Voi olla, että työntekijä ei voi vaikuttaa tekemäänsä työhön tai sen kehittämiseen. Hän voi yrittää saada aikaan muutosta, mutta hänet voidaan vaientaa tai hän itse vaikenee.

Uusi työpaikka ei lunastanutkaan lupausta omalla uralla eteenpäin menemisestä ja muutos ei ollut mahdollisuus.

2. ALISTUMINEN

Työntekijä antaa työpaikalle mahdollisuuden ja jää. Hän omaksuu yrityksen toimintakulttuurin: into laantuu ja hän alistuu.

Ihminen, joka palkattin tuomaan muutosta organisaatioon, muuttuikin osaksi organisaatiota. Hänestä tuli organisaation koneen osanen.

Potentiaalistaan hän käyttää vain pienen osan. Jos ei ajoissa tunnista tilaansa - työntekijä alistuu ja lopulta kyynistyy.

3. KYYNISTYMINEN

Työntekijä epäilee oman työn merkitystä ja kokemus mielekkyydestä katoaa.

Kyynistyminen toimii eräänlaisena puolustuskeinona mahdottomassa työtilanteessa, mutta se ei ole tahdonalainen valinta.

Asiakkaiden kanssa kyynistyminen saattaa ilmetä myös suhteessa asiakkaisiin, esimerkiksi mekaanisena suhtautumisena, kun taas muissa töissä se ilmenee lähinnä suhteessa työhön ja sen merkitykseen.

Ihminen ei tunnista sitä, mikä on hänelle hyvää ja alkaa ali- tai ylisuorittaa. Ollaan matkalla kohti uupumista.

4. BURNOUT JA UHRIUTUMINEN

Burnoutin jälkeen työntekijä uhriutuu. Burnoutista voi selvitä pysymällä samassa organisaatiossa, jos ympäristö joka burnoutin aiheutti, muuttuu.

Tämä vaatii muutoksen: työtehtävään, esihenkilöön ja tiimiin sekä työpisteeseen. Aina muutos ei ole mahdollista.

On tärkeää tunnistaa oma tilanne tässä kuviossa, etteivät asiat etene liian pitkälle, koska moni ei nouse uhriutumisen tilasta koskaan. Työidentiteetti on murskana.
Resonoiko? Ruvetaanko hommiin?

Mitä ongelmaa ratkaisemme?

Digimarkkinointialan suurin ongelma on ylilupaaminen.

Ennen asiakkuuden alkamista tarjouksenantopalavereissa istuu ylin johto, jotta kauppa saataisiin maaliin.

Asiakkaalle luvataan liikaa. Kun arki sopimuksen allekirjoituksen jälkeen alkaa, valuvat työt juniorien pöydille.

Asiakaskokemus kärsii, ei pelkästään asiakasyritystä kohtaan, vaan koko toimialaa kohtaan.

Asiakkaat jotka ottavat meihin yhteyttä, ovat varovaisia. He tunnistavat digimarkkinoinnin potentiaalin ja ymmärtävät jo alaa.

Vuosien varrella he kuitenkin ovat hyväuskoisuudessaan joutuneet suoranaisen huijauksen kohteeksi ja menettäneet luottamuksen.

Sanotaan se suoraan: digimarkkinoinnin ala on kompastunut omaan erinomaisuuteensa. Asiakkaan bisnestä, ansaintalogiikkaa tai asiakkaan asiakkaita ei aidosti ymmärretä.

Resacolla emme laske tarjousta asiakkaalle yhteistyöstä, ellemme ole täysin varmoja, että onnistumme.

Onnistuneen yhteistyön hedelmät koostuvat: siitä, kuinka

  • selkeä asiakkaan strategia on,

  • onko heillä investointihalua,

  • kantaako bisnes oikeasti ja

  • onko asiakkaan markkina todellinen.

Onnistuneen yhteistyön ja tulosten pohja rakennetaan alussa, eli jo siinä, kenelle tarjous annetaan.

Miksi lähteä asiakkuuteen jos ei ole täyttä varmuutta, että onnistumme siinä?

Resacolla emme lupaa sitä, mitä emme voi pitää

Resacolla emme lupaa sitä, mitä emme voi pitää

Entä Resacon malli?

Resacoa perustettaessa halusimme ajatella työn tekemisessä kaiken uusiksi. Pandemia vauhditti etätyökulttuuria, mutta arjen palattua keskijohto on alkanut vinkumaan työntekijöitä toimistolle.

Tiedämme että parhaat tyypit missä tahansa asiantuntijabisneksessä tietävät, mitä he haluavat elämässään tehdä, ja meidän tehtävä yrityksenä on luoda työn tekemiselle ja siinä onnistumiselle mahdollisimman hyvät puitteet.

Ydinkysymyksiä hyvinvoivan kulttuurin rakentamisessa on:

- Miten luodaan ja ylläpidetään voittava konsepti ylikilpaillulla digimarkkinoinnin toimialalla,

- rakennetaan hyvinvoiva ja turvallinen etätyökulttuuri sekä

- järjestetään työ siten, että jokaisen työntekijän odotukset oman työtehtävän suhteen olisivat selvillä, jotta henkinen kuormitus ei kasvaisi liian suureksi ja työnteko olisi mielekästä.

RESACON TYÖSUHDE-EDUT

  • 100% etätyömalli

  • Joustavat työajat

  • Luottamukseen ja itseohjautuvuuteen perustuva kulttuuri

  • Kilpailukykyinen palkka

  • Puhelinetu

  • Parhaat työkalut: huippu vastamelukuulokkeet, omppukone ja leveä näyttö kotitoimistolle

  • Henkilökohtaiset urapolkusuunnitelmat

  • Säännölliset tapaamiset kuukausittain esihenkilön kanssa

  • Yrityksen maksama tuki valitsemassasi työtehtävääsi liittyvässä lisäkoulutuksessa

  • Tila, aika ja työkalut henkilökohtaiseen kehittymiseen

  • Torstaikahvit

  • Kattavat työterveyspalvelut (sis. hammashuolto) ja laaja tapaturmavakuutus

  • Yhteiset matkat ja kokoontumiset

  • Mahdollisuus terapiaan

  • Työntekijän edut ovat yksilökohtaisia ja rakennettavissa henkilön oman kehityksen mukaan.

  • Meille ihminen on tärkein ja siksi asioista keskustellaan suoraan. Esimerkkejä eduista ovat: äänikirja- ja mindfullness sovellukset, kuntosali, lounasetu, työsuhdepyörä jne.

USEIMMIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Ei seurata. Luotamme myös sinuun 100%. Luottamusta ei saa pettää.

Perustuu pitkälle Daniel Pinkin Drive-kirjaan sekä Esa Saarisen rakkaudellisuuden filosofiaan.

Motivaatio syntyy kun itseohjautuvuus (autonomy), taitavuus/tunne hallinnasta (mastery) ja purpose (tarkoitus ovat balanssissa). Rakkaudellisuuden vallitessa meillä on turvallista olla ja se luo olosuhteet aidolle välittämiselle.

Avaamme johtamismalliamme hiukan:

ITSEOHJAUTUVUUS (Autonomy)

Asiantuntijatyössä itseohjautuvuus voi tarkoittaa vapautta valita omat projektit, työaikataulut ja lähestymistavat ongelmiin. Se voi auttaa parantamaan työtehoa ja työtyytyväisyyttä, koska asiantuntijat voivat räätälöidä työnsä omien vahvuuksiensa ja mielenkiinnonkohteidensa mukaisesti.

TAITAVUUS (Mastery) Asiantuntijatyössä taitavuus tarkoittaa jatkuvaa pyrkimystä kehittää omia taitoja ja ymmärrystä. Se ei ole vain tavoitteena oleva tila, vaan jatkuva prosessi. Tämä voi tarkoittaa esimerkiksi uusien tekniikoiden opettelua, tiedon syventämistä tai uusien, monimutkaisempien projektien vastaanottamista. Oppimista ei tapahdu jos emme käy välillä epämukavuusalueella. Haasteen puute johtaa bore-outiin eli tylsistymiseen ja liiallinen kuormitus (burn-outiin).

TARKOITUS (Purpose) Asiantuntijatyön kontekstissa tarkoitus tarkoittaa työn suurempaa merkitystä yksilölle, toimialalle ja yhteiskunnalle. Asiantuntijat voivat kokea työnsä merkitykselliseksi, jos he näkevät sen osana suurempaa kokonaisuutta, esimerkiksi ratkaisemassa todellisia ongelmia tai edistämässä uutta tapaa toimia. Näiden tekijöiden ymmärtäminen ja soveltaminen voi auttaa asiantuntijaorganisaatioita luomaan ympäristön, joka tukee innovaatiota, työtyytyväisyyttä ja korkeaa suorituskykyä.

RAKKAUDELLISUUS (E. Saarisen mukaan) Esa Saarinen käyttää termiä "rakkaudellisuus" kuvatakseen asennetta, joka korostaa avoimuutta, kunnioitusta, myötätuntoa ja välittämistä vuorovaikutuksessa toisten ihmisten kanssa.

Rakkaudellisuus ei tässä yhteydessä tarkoita romanttista rakkautta, vaan laajempaa, inhimillistä rakkautta ja huolenpitoa toisia kohtaan. Se koostuu seuraavista asioista: keskinäinen kunnioitus, avoimuus, myötätunto, välittäminen, kuunteleminen, rehellisyys ja läpinäkyvyys, kompromissien tekeminen ja yhteistyö.

Rakkaudellisen vuorovaikutuksen tavoitteena on luoda hyväntahtoisia, kestäviä ja hyvinvoivia ihmissuhteita, jotka edistävät yksilöiden ja yhteisöjen kasvua ja kehitystä.

Sen avulla voidaan vahvistaa yhteisöllisyyttä, lisätä ymmärrystä ja empatiaa sekä parantaa yleistä elämänlaatua.

Saa käyttää. Läppäri kiinni ja lenkille.

Olemme toimialamme kannattavin yritys, meillä on parhaat tyypit töissä ja luomamme uudet toimintamallit luovat täysin uudenlaista tapaa tehdä ja tuloksia asiakkaillemme.

Olemme laajentuneet Ruotsiin ja tunnustelemme Norjan markkinaa.

Koska ansaitset parempaa.

Resacon visio on luoda maailman parhain etätyöympäristö,

jossa ihmiset tuntevat olonsa turvalliseksi ja arvostetuksi,

sekä rakentaa keskinäiseen luottamukseen perustuva kulttuuri,

jossa on tilaa kehittyä ja kasvaa modernien työtapojen avulla.

Ympäristö, joka kokoaa upeat ihmiset ympäri maailmaa ratkaisemaan ongelmia,

joita muut eivät osaa ratkaista.

Ei ole.

Ota yhteyttä niin jutellaan!