REKRY: MAKSULLISEN MAINONNAN ASIANTUNTIJA

Työtehtävä: Maksullisen mainonnan asiantuntija

TYÖN LUONNE
- Asiakkaiden Google Ads -kampanjoiden suunnittelu, toteutus, seuranta ja optimointi.

ODOTAMME SINULTA
- Edistynyt kokemus Google Adsista ja Google Analyticsista.
- Analyyttiset taidot ja kyky tehdä dataperustaisia päätöksiä.
- Erinomaiset kirjoitustaidot suomeksi ja englanniksi.
- Hyvät kommunikointi- ja raportointitaidot.
- Kyky työskennellä itsenäisesti ja tiimissä.

TYÖTEHTÄVÄSSÄSI KÄYTETTÄVÄT TYÖKALUT
- Google Ads, Google Analytics 4 ja Tag Manager.
- Search Console, Ahrefs, Google Trends.
- Slack, Notion, Google Sheets, -Docs ja -Meet.

TARJOAMME SINULLE
- Kilpailukykyinen palkka, alkaen 2700€/kk
- 100% etätyömahdollisuus (lisää työsuhde-etuja alla)
- Selkeä urapolku

TYÖN ALOITUSAJANKOHTA
TEHTÄVÄ TÄYTETÄÄN SOPIVAN HENKILÖN LÖYDYTTYÄ

Jos sinulla on kysyttävää tehtävästä tai hakuprosessista,
lisätietoja sinulle antaa,

Olli Junes

045 671 7116 olli.junes@resaco.fi

Esihenkilösi

Henni Nurminen
Account Director

Työhakemus

Alta saat lähetettyä meille työhakemuksen.
Jos sinulla on cv, laita se pdf-muodossa lomakkeen liitteeksi.

Työtehtävä jota haen*

    RESACON TYÖSUHDE-EDUT

    Resaco logo

    YRITYS - MIKÄ JA MITÄ?

    Resaco on digimarkkinointitoimisto joka tekee myynnillistä digimarkkinointia.

    Myynnillisen digimarkkinoinnin keskeiset mittarit ovat laadukas liidituotanto, myynnin onnistuminen ja ennustettava kasvu.

    Tunnemme modernit teknologiat ja teemme sen mikä on bisneksen kannalta olennaista.

    Arjessa teemme perinteisiä digitoimiston hommia: sisältöjä, hakukoneoptimointia, maksullista mainontaa, konversio-optimointia, verkkosivujen kehitystä. 

    MITEN?

    Autamme asiakkaita saamaan verkosta enemmän liikennettä, saamaan näistä liideistä yhteydenotot sekä tekemään näistä liideistä kaupat.

    Autamme asiakasyritystä sen myynnin koko arvoketjussa: ensigooglauksesta kaupan tekemiseen asti. 

    MITEN?

    Tekemisen tavoitteet tulee asiakkaan bisneksestä. Päivittäiset tehtävät taas datan kautta. Teemme asioita, jotka ovat asiakkaan bisneksen kannalta olennaisia. 

    Perustelemme kaiken datalla, emme luovuta ja siksi lopulta voitamme.

    Miksi huiput
    vaihtavat
    työpaikkaa?

    Työn vaihtamista kannattaa harkita, jos työstä menee motivaatio eikä ole enää intoa tehdä sitä.

    Töihin pitäisi olla kiva mennä.

    Jos tuntuu, että kokee työstä johtuen ärtyisyyttä tai unettomuutta, kannattaa miettiä, olisiko joitain muita vaihtoehtoja.

    Tärkeintä on kuunnella itseään.

    Suurimmat syyt asiantuntijatyössä vaihtaa työpaikkaa ovat:
    • Parempi palkka
    • Urakehitys ja kasvumahdollisuudet
    • Työympäristö ja kulttuuri
    • Työn ja elämän tasapaino
    • Psykososiaalinen kuormitus
    • Huono johtajuus
    • Työpaikan sijainti
    • Yrityksen vakaus ja tulevaisuusnäkymät
    Vaikka et ikinä hakisi Resacolle töihin, haluamme auttaa sinua urasi tärkeimmässä asiassa - burnoutin, kyynistymisen ja uhriutumisen ennaltaehkäisemisessä. 

    Haluamme tätä siksi koska uskomme ihmiseen ja hänen sisällä olevaan potentiaaliin.

    HR-ammattilaiset ovat tunnistaneet loppuunpalamisessa selkeän kaavan.

    Resacolla psykososiaalien hyvinvointi ja henkinen turvallisuus on niin tärkeä teema haluamme puhua tästä aluksi.

    Tarvitsemme kaltaistesi ihmisten ajatuksia ja päätä - siksi psykososiaalista kuormitusta täytyy ennaltaehkäistä.

    LOPPUUNPALAMISEN KAAVA

    1. INTO PIUKEENA

    Työntekijä tulee organisaation täynnä energiaa. Uusi työpaikka - uusi mahdollisuus.

    Arki koittaa 100 pävän jälkeen. Voi olla että työntekijä ei voi vaikuttaa tekemäänsä työhön tai sen kehittämiseen. Hän voi yrittää saada aikaan muutosta mutta hänet voidaan vaientaa tai hän itse vaikenee.

    Uusi työpaikka ei lunastanutkaan lupausta omalla uralla eteenpäin menemisestä ja muutos ei ollut mahdollisuus.

    2. ALISTUMINEN

    Työntekijä antaa työpaikalle mahdollisuuden ja jää. Hän omaksuu yrityksen toimintakulttuurin: into laantuu ja hän alistuu.

    Ihminen joka palkattin tuomaan muutosta organisaation muuttuikin osaksi organisaatiota. Hänestä tuli organisaation koneen osanen.

    Potentiaalistaan hän käyttää vain pienen osan. Jos ei ajoissa tunnista tilaansa - työntekijä alistuu ja lopulta kyynistyy.

    3. KYYNISTYMINEN

    Työntekijä epäilee oman työn merkitystä ja kokemus mielekkyydestä katoaa.

    Kyynistyminen toimii eräänlaisena puolustuskeinona mahdottomassa työtilanteessa, mutta se ei ole tahdonalainen valinta.

    Asiakkaiden kanssa kyynistyminen saattaa ilmetä myös suhteessa asiakkaisiin, esimerkiksi mekaanisena suhtautumisena, kun taas muissa töissä se ilmenee lähinnä suhteessa työhön ja sen merkitykseen.

    Ihminen ei tunnista sitä mikä on hänelle hyvää ja alkaa ali- tai ylisuorittaa. Ollaan matkalla kohti uupumista.

    3. BURNOUT JA UHRIUTUMINEN

    Burnoutin jälkeen työntekijä uhriutuu. Burnoutista voi selvitä pysymällä samassa organisaatiossa jos ympäristö joka burnoutin aiheutti, muuttuvat.

    Tämä vaatii muutoksen: työtehtävään, esihenkilöön ja tiimiin sekä työpisteeseen. Aina muutos ei ole mahdollista.

    On tärkeää tunnistaa oma tilanne tässä kuviossa etteivät asiat etene liian pitkälle koska moni ei nouse uhriutumisen tilasta koskaan. Työidentiteetti on murskana.

    Mitä ongelmaa ratkaisemme?

    Digimarkkinointialan suurin ongelma ylilupaaminen.

    Ennen asiakkuuden alkamista tarjouksenantopalavereissa istuu ylin johto jotta kauppa saataisiin maaliin. Asiakkaalle luvataan liikaa. Kun arki sopimuksen allekirjoituksen jälkeen alkaa, valuvat työt juniorien pöydälle.

    Asiakaskokemus kärsii ei pelkästään asiakasyritystä kohtaan, vaan koko toimialaa kohtaan.

    Asiakkaat jotka ottavaa meihin yhteyttä, ovat varovaisia. He tunnistavat digimarkkinoinnin potentiaalin ja ymmärtävät jo alaa.

    Vuosien varrella he kuitenkin ovat hyväuskoisuudessaan joutuneet suoranaisen huijauksen kohteeksi ja menettäneet luottamuksen.

    Sanotaan se suoraan, digimarkkinoinnin ala on kompastunut omaan erinomaisuuteensa. Asiakkaan bisnestä, ansaintalogiikkaa tai asiakkaan asiakkaita ei aidosti ymmärretä.

    Resacolla emme laske tarjousta asiakkaalle yhteistyöstä jos emme ole täysin varmoja että onnistumme.

    Onnistuneen yhteistyön hedelmät koostuvat:

    • siitä kuinka selkeä asiakkaan strategia on,

    • onko heillä investointihalua,

    • kantaako bisnes oikeasti ja

    • onko asiakkaan markkina todellinen.

    Onnistuneen yhteistyön ja tulosten pohja rakennetaan alussa, siis siinä kenelle tarjous annetaan.

    Miksi lähteä asiakkuuteen jos ei ole täyttä varmuutta että onnistumme siinä?

    Resacolla emme lupaa sitä mitä emme voi pitää

    Entä Resacon malli?

    Resacoa perustettaessa halusimme ajatella työn tekemisessä kaiken uusiksi. Korona vauhditti etätyökulttuuria mutta arjen palattua keskijohto on alkanut vinkumaan työntekijöitä toimistolle.

    Tiedämme että parhaat tyypit missä tahansa asiantuntijabisneksessä tietävät mitä he haluavat elämässään tehdä ja meidän tehtävä on yrityksenä on luoda työn tekemiselle ja siinä onnistumiselle mahdollisimman hyvät puitteet.

    Ydinkysymyksiä hyvinvoivan kulttuurin rakentantamisessa on:

    - Miten luodaan ja ylläpidetän voittava konsepti ylikilpaillulla digimarkkinoinnin toimialalla,

    - rakennetaan hyvinvoiva ja turvallinen etätyökulttuuri sekä

    - järjestetään työ siten että jokaisen työntekijän odotukset oman työtehtävän suhteen olisivat selvillä jotta henkinen kuormitus ei kasvaisi liian suureksi ja työnteko olisi mielekästä.

    USEIMMIN KYSYTYT KYSYMYKSET

    Ota yhteyttä niin jutellaan,