Jos sinulla on kysyttävää tehtävästä tai hakuprosessista,
lisätietoja sinulle antaa,
Jätä työhakemuksesi Duunitorin kautta klikkaamalla "Hae tästä!" -nappia alla.
100% etätyömalli
Joustavat työajat
Luottamukseen ja itseohjautuvuuteen perustuva kulttuuri
Kilpailukykyinen palkka
Puhelinetu
Parhaat työkalut: huippu vastamelukuulokkeet, omppukone ja leveä näyttö kotitoimistolle
Henkilökohtaiset urapolkusuunnitelmat
Säännölliset tapaamiset kuukausittain esihenkilön kanssa
Yrityksen maksama tuki valitsemassasi työtehtävääsi liittyvässä lisäkoulutuksessa
Tila, aika ja työkalut henkilökohtaiseen kehittymiseen
Torstaikahvit
Kattavat työterveyspalvelut ja laaja tapaturmavakuutus
Yhteiset matkat ja kokoontumiset
Mahdollisuus terapiaan
Työntekijän edut ovat yksilökohtaisia ja rakennettavissa henkilön oman kehityksen mukaan. Meille ihminen on tärkein ja siksi asioista keskustellaan suoraan.
Esimerkkejä eduista ovat: äänikirja- ja mindfullness sovellukset, kuntosali, lounasetu, työsuhdepyörä jne.
Resaco on digimarkkinointitoimisto joka tekee myynnillistä digimarkkinointia.
Myynnillisen digimarkkinoinnin keskeiset mittarit ovat laadukas liidituotanto, myynnin onnistuminen ja ennustettava kasvu.
Tunnemme modernit teknologiat ja teemme sen mikä on bisneksen kannalta olennaista.
Arjessa teemme perinteisiä digitoimiston hommia: sisältöjä, hakukoneoptimointia, maksullista mainontaa, konversio-optimointia, verkkosivujen kehitystä.
Autamme asiakkaita saamaan verkosta enemmän liikennettä, saamaan näistä liideistä yhteydenotot sekä tekemään näistä liideistä kaupat.
Autamme asiakasyritystä sen myynnin koko arvoketjussa: ensigooglauksesta kaupan tekemiseen asti.
Tekemisen tavoitteet tulee asiakkaan bisneksestä. Päivittäiset tehtävät taas datan kautta. Teemme asioita, jotka ovat asiakkaan bisneksen kannalta olennaisia.
Perustelemme kaiken datalla, emme luovuta ja siksi lopulta voitamme.
Digimarkkinointialan suurin ongelma ylilupaaminen.
Ennen asiakkuuden alkamista tarjouksenantopalavereissa istuu ylin johto jotta kauppa saataisiin maaliin. Asiakkaalle luvataan liikaa. Kun arki sopimuksen allekirjoituksen jälkeen alkaa, valuvat työt juniorien pöydälle.
Asiakaskokemus kärsii ei pelkästään asiakasyritystä kohtaan, vaan koko toimialaa kohtaan.
Asiakkaat jotka ottavaa meihin yhteyttä, ovat varovaisia. He tunnistavat digimarkkinoinnin potentiaalin ja ymmärtävät jo alaa.
Vuosien varrella he kuitenkin ovat hyväuskoisuudessaan joutuneet suoranaisen huijauksen kohteeksi ja menettäneet luottamuksen.
Sanotaan se suoraan, digimarkkinoinnin ala on kompastunut omaan erinomaisuuteensa. Asiakkaan bisnestä, ansaintalogiikkaa tai asiakkaan asiakkaita ei aidosti ymmärretä.
Resacolla emme laske tarjousta asiakkaalle yhteistyöstä jos emme ole täysin varmoja että onnistumme.
Onnistuneen yhteistyön hedelmät koostuvat:
siitä kuinka selkeä asiakkaan strategia on,
onko heillä investointihalua,
kantaako bisnes oikeasti ja
onko asiakkaan markkina todellinen.
Onnistuneen yhteistyön ja tulosten pohja rakennetaan alussa, siis siinä kenelle tarjous annetaan.
Miksi lähteä asiakkuuteen jos ei ole täyttä varmuutta että onnistumme siinä?
Resacoa perustettaessa halusimme ajatella työn tekemisessä kaiken uusiksi. Korona vauhditti etätyökulttuuria mutta arjen palattua keskijohto on alkanut vinkumaan työntekijöitä toimistolle.
Tiedämme että parhaat tyypit missä tahansa asiantuntijabisneksessä tietävät mitä he haluavat elämässään tehdä ja meidän tehtävä on yrityksenä on luoda työn tekemiselle ja siinä onnistumiselle mahdollisimman hyvät puitteet.
Ydinkysymyksiä hyvinvoivan kulttuurin rakentantamisessa on:
- Miten luodaan ja ylläpidetän voittava konsepti ylikilpaillulla digimarkkinoinnin toimialalla,
- rakennetaan hyvinvoiva ja turvallinen etätyökulttuuri sekä
- järjestetään työ siten että jokaisen työntekijän odotukset oman työtehtävän suhteen olisivat selvillä jotta henkinen kuormitus ei kasvaisi liian suureksi ja työnteko olisi mielekästä.
Resaco visio on luoda maailman parhain etätyöympäristö,
jossa ihmiset tuntevat olonsa turvalliseksi ja arvostetuksi,
sekä rakentaa keskinäiseen luottamukseen perustuva kulttuuri,
jossa on tilaa kehittyä ja kasvaa modernien työtapojen avulla.
Ympäristö joka kokoaa upeat ihmiset ympäri maailmaa ratkaisemaan ongelmia joita muut eivät osaa ratkaista.
Perustuu pitkälle Daniel Pinkin Drive kirjaan sekä Esa Saarisen rakkaudellisuuden filosofiaan.
Motivaatio syntyy kun itseohjautuvuus (autonomy), taitavuus/tunne hallinnasta (mastery) ja purpose (tarkoitus ovat balanssissa). Rakkaudellisuuden vallitessa meillä on turvallista olla ja se luo olosuhteet aidolle välittämiselle.
Avaamme johtamismalliamme hiukan:
ITSEOHJAUTUVUUS (Autonomy)
Asiantuntijatyössä itseohjautuvuus voi tarkoittaa vapautta valita omat projektit, työaikataulut ja lähestymistavat ongelmiin. Se voi auttaa parantamaan työtehoa ja työtyytyväisyyttä, koska asiantuntijat voivat räätälöidä työnsä omien vahvuuksiensa ja mielenkiinnonkohteidensa mukaisesti.
TAITAVUUS (Mastery)
Asiantuntijatyössä taitavuus tarkoittaa jatkuvaa pyrkimystä kehittää omia taitoja ja ymmärrystä. Se ei ole vain tavoitteena oleva tila, vaan jatkuva prosessi. Tämä voi tarkoittaa esimerkiksi uusien tekniikoiden opettelua, tiedon syventämistä tai uusien, monimutkaisempien projektien vastaanottamista. Oppimista ei tapahdu jos emme käy välillä epämukavuusalueella.
Haasteen puute johtaa bore-outiin eli tylsistymiseen ja liiallinen kuormitus (burn-outiin).
TARKOITUS (Purpose)
Asiantuntijatyön kontekstissa tarkoitus tarkoittaa työn suurempaa merkitystä yksilölle, toimialalle ja yhteiskunnalle. Asiantuntijat voivat kokea työnsä merkitykselliseksi, jos he näkevät sen osana suurempaa kokonaisuutta, esimerkiksi ratkaisemassa todellisia ongelmia tai edistämässä uutta tapaa toimia.
Näiden tekijöiden ymmärtäminen ja soveltaminen voi auttaa asiantuntijaorganisaatioita luomaan ympäristön, joka tukee innovaatiota, työtyytyväisyyttä ja korkeaa suorituskykyä.
RAKKAUDELLISUUS (E. Saarisen mukaan)
Esa Saarinen käyttää termiä "rakkaudellisuus" kuvatakseen asennetta, joka korostaa avoimuutta, kunnioitusta, myötätuntoa ja välittämistä vuorovaikutuksessa toisten ihmisten kanssa. Rakkaudellisuus ei tässä yhteydessä tarkoita romanttista rakkautta, vaan laajempaa, inhimillistä rakkautta ja huolenpitoa toisia kohtaan.
Se koostuu seuraavista asioista: keskinäinen kunnioitus, avoimuus, myötätunto, välittäminen, kuunteleminen, rehellisyys ja läpinäkyvyys, kompromissien tekeminen ja yhteistyö.
Rakkaudellisen vuorovaikutuksen tavoitteena on luoda hyväntahtoisia, kestäviä ja hyvinvoivia ihmissuhteita, jotka edistävät yksilöiden ja yhteisöjen kasvua ja kehitystä. Sen avulla voidaan vahvistaa yhteisöllisyyttä, lisätä ymmärrystä ja empatiaa sekä parantaa yleistä elämänlaatua.
Ei seurata. Luotamme myös sinuun 100%. Luottamusta ei saa pettää.
Saa käyttää. Läppäri kiinni ja lenkille.
Olemme toimialamme kannattavin yritys, meillä on parhaat tyypit töissä ja luomamme uudet toimintamallit luovat täysin uudenlaista tapaa tehdä ja tuloksia asiakkaillemme.
Olemme laajentuneet Ruotsiin ja tunnustelemme Norjan markkinaa.
Koska ansaitset parempaa.
Ei ole.