
Me Resacolla näemme siivousalalla toistuvan, vaarallisen kaavan. Yrityksen asiakashankinta on ulkoistettu kilpailutusalustoille (kuten Kodinplaza) tai brändätyille välityspalveluille.
Saatat saada keikkoja, mutta et rakenna omaa liiketoimintaa. Tämä on vaarallinen strategia, koska:
Menetät asiakkaan elinkaariarvon. Siivousalan kate tehdään pitkissä asiakassuhteissa. Jos tarjousalusta omistaa datan ja hallitsee suhdetta, olet vain helposti korvattava alihankkija, et kumppani.
Et omista asiakassuhdetta. Alusta omistaa asiakkaan datan ja hallitsee yhteydenpitoa. Et voi rakentaa omaa brändiäsi.
Jatkuva komissio syö tuloksen. Kertamaksu liidistä on paha ja prosenttiosuus jokaisesta kuukausilaskutuksesta tuhoaa katteen lopullisesti.
Oma, tehokas digimarkkinointi on ainoa tapa rakentaa kanava, jonka omistat 100% itse. Se tuottaa laadukkaampia liidejä suoraan sinulle, ilman välikäsiä ja komissioita.
Asiakashankinta omissa käsissä – et ole riippuvainen varaussivustoista ja välityspalveluista.
Jatkuva sisällöntuotanto – tuoreet sisällöt, kuten blogit ja uutiskirjeet pitävät yrityksesi näkyvillä orgaanisesti ja luovat uskottavuutta asiantuntijana.
Kohdennettu viesti (B2B vs. B2C) – Älä ammu haulikolla. Me rakennamme omat ostopolut yrityspäättäjille (jotka ostavat luotettavuutta ja helppoutta) ja kotitalouksille (jotka ostavat turvallisuuden tunnetta).
Radikaali läpinäkyvyys ehdoissa ja hinnassa – Käännä hintakilpailu luottamukseksi. Autamme kertomaan selkeästi, mitä palvelu sisältää, miten kotitalousvähennys toimii ja miksi ammattilainen maksaa.
Nopeat ja toimivat verkkosivut – Ensimmäinen merkki ammattitaidosta on sivusto, joka latautuu heti, erityisesti mobiilissa.
Luottamusta rakentavat arvostelut – Siivousalalla sosiaalinen todiste on kaikki kaikessa. Tuomme aidot Google-arvostelut ja asiakastarinat näkyvästi esiin kumoamaan asiakkaan epäilykset ja perustelemaan palvelun hinnan.
Optimoitu ostopolku – Ohjaamme B2B-ostajan suoraan konsultaatioon, mutta annamme B2C-ostajalle helpon tavan varata arviokäynti tai pyytää tarjous. Toisin sanoen, teemme yhteydenotosta mahdollisimman kitkatonta.
Muistuta asiakasta olemassaolostasi – Asiakas, joka osti sinulta jo palvelun, on paras ehdokas kuukausisopimukselle.
Meiltä saat:
Hakukonemarkkinointi – asiakkaat löytävät juuri sinun palvelusi, eivätkä kilpailijan.
Konversio-optimoidut verkkosivut – nopea, selkeä ja luotettava verkkokokemus.
Ostopolun eri vaiheissa tapahtuva mainonta – tavoita asiakkaat oikealla hetkellä oikealla alustalla.
Asiakaspolun analytiikka – näet selkeästi, mitkä asiat tuovat liidejä ja mikä estää niitä, jolloin kehität markkinointiasi faktojen, ei arvailujen perusteella.
Kun Moontalk aloitti Resacon asiakkaana, he olivat testanneet perinteiset markkinoinnin toimenpiteet kahden eri digitoimiston kanssa. Asiakashankinnan latu oli hiihdetty loppuun ja kallis. Verkkosivut eivät tuoneet liidejä.
Resacolla päätimme valita dataan sekä uusiin yleisöihin perustuvan liikenteen hankintamallin, jolla potentiaaliset asiakkaat tuotiin myynnillisille laskeutumissivuille.
→ Kysyntä verkkosivuilta 2,5-kertaistui
→ Liidihinnasta pois -60%
→ Verkkosivujen kävijöistä tulleet liidit (konversio-%) viisinkertaistuivat

"Ollaan tyytyväisiä tuloksiin. Tekemisestä on tullut ennustettavampaa ja viikottainen, säännöllinen raportiikka on meille tärkeää."
Ei. Hintamme riippuvat projektin laajuudesta, mutta tyypillisesti investointi on pienempi kuin maksamasi komissiot Bookingille muutamassa kuukaudessa.
Usein jo 2–3 kuukaudessa ensimmäiset suorat varaukset kasvavat, täysi vaikutus 6–12 kk.
Kyllä. Ratkaisumme skaalautuvat – olemme tehneet kampanjoita sekä pienille boutique-resorteille että suurille ketjuille.
Me autamme rakentamaan luottamuselementit (SSL, arvostelut, peruutustiedot, turvallinen maksaminen), jotka madaltavat kynnystä.
Ei aina. Usein riittää nykyisen sivuston optimointi, mutta voimme rakentaa uuden jos tarpeen.
Digimarkkinointi Espoo
Digimarkkinointi Hämeenlinna
Digimarkkinointi Helsinki
Digimarkkinointi Joensuu
Digimarkkinointi Jyväskylä
Digimarkkinointi Kotka
Digimarkkinointi Kouvola
Digimarkkinointi Kuopio
Digimarkkinointi Lahti
Digimarkkinointi Lappeenranta
Digimarkkinointi Mikkeli
Digimarkkinointi Oulu
Digimarkkinointi Pori
Digimarkkinointi Rovaniemi
Digimarkkinointi Salo
Digimarkkinointi Seinäjoki
Digimarkkinointi Tampere
Digimarkkinointi Turku
Digimarkkinointi Vaasa
Digimarkkinointi Vantaa
Me emme jätä tarjousta yhteistyöstä, jos emme ole täysin varmoja, että onnistumme. Siksi kannattaa ottaa yhteyttä ja kokeilla.