
Me Resacolla olemme nähneet monet kerrat rakennusalan ongelman jossa yrityksen liidihankinta on 100% jonkun muun käsissä. Joko koko tuotanto myydään muutamlle vakioasiakkaalle, maksat kilpailutusalustalle komission jokaisesta voitetusta urakasta, tai ostat kalliita liidejä vertailusivustoilta.
Tämä on vaarallinen strategia, koska:
Sinut pakotetaan kilpailemaan pelkällä hinnalla. Alustat commoditisoivat palvelusi – laadulla ei ole väliä, kun halvin hinta voittaa.
Et omista asiakassuhdetta. Alusta omistaa asiakkaan datan ja hallitsee yhteydenpitoa. Et voi rakentaa omaa brändiäsi.
Jokainen komissio on suoraan pois katteestasi.
Oma, tehokas digimarkkinointi on ainoa tapa rakentaa kanava, jonka omistat 100% itse. Se tuottaa laadukkaampia liidejä suoraan sinulle, ilman välikäsiä ja komissioita.
Asiakashankinta omissa käsissä – et ole riippuvainen varaussivustoista.
Jatkuva sisällöntuotanto – blogit ja some pitävät yrityksesi näkyvillä orgaanisesti ja luovat uskottavuutta asiantuntijana.
Keskittyminen kannattavimpaan – Älä yritä myydä kaikkea kaikille. Autamme teitä löytämään ja omistamaan kannattavimmat erikoisosaamisalueenne, jossa teillä on mahdollisimman vähän kilpailua.
Radikaali läpinäkyvyys ehdoissa ja hinnassa – Käännä piilokulujen pelko luottamukseksi. Autamme muotoilemaan prosessinne ja ehtonne verkkoon niin selkeästi, että asiakas kokee teidät turvallisimmaksi valinnaksi.
Nopeat ja toimivat verkkosivut – Optimoi Core Web Vitals (erityisesti LCP) hero-kuvien ympäriltä, karsi kenttiä yhteydenottolomakkeesta, ja tee yhteydenotosta mahdollisimman helppoa.
Luottamusta rakentavat arvostelut – esitä arvostelut, sertifikaatit ja tiedot takuusta.
Selkeä polku haaveilijasta ostajaksi – Emme ohjaa kaikkia "Ota yhteyttä" -lomakkeelle. Tarjoamme eri vaiheissa oleville asiakkaille eri asioita: oppaita, webinaareja, budjettilaskureita tai suoran konsultaatioajan
Meiltä saat:
Hakukonemarkkinointi – asiakkaat löytävät juuri sinun palvelusi, eivätkä kilpailijan.
Konversio-optimoidut verkkosivut – nopea, selkeä ja luotettava verkkokokemus.
Ostopolun eri vaiheissa tapahtuva mainonta – tavoita asiakkaat oikealla hetkellä oikealla alustalla.
Asiakaspolun analytiikka – näet selkeästi, mitkä asiat tuovat liidejä ja mikä estää niitä, jolloin kehität markkinointiasi faktojen, ei arvailujen perusteella.
Kun Moontalk aloitti Resacon asiakkaana, he olivat testanneet perinteiset markkinoinnin toimenpiteet kahden eri digitoimiston kanssa. Asiakashankinnan latu oli hiihdetty loppuun ja kallis. Verkkosivut eivät tuoneet liidejä.
Resacolla päätimme valita dataan sekä uusiin yleisöihin perustuvan liikenteen hankintamallin, jolla potentiaaliset asiakkaat tuotiin myynnillisille laskeutumissivuille.
→ Kysyntä verkkosivuilta 2,5-kertaistui
→ Liidihinnasta pois -60%
→ Verkkosivujen kävijöistä tulleet liidit (konversio-%) viisinkertaistuivat

"Ollaan tyytyväisiä tuloksiin. Tekemisestä on tullut ennustettavampaa ja viikottainen, säännöllinen raportiikka on meille tärkeää."
Ei. Hintamme riippuvat projektin laajuudesta, mutta tyypillisesti investointi on pienempi kuin maksamasi komissiot Bookingille muutamassa kuukaudessa.
Usein jo 2–3 kuukaudessa ensimmäiset suorat varaukset kasvavat, täysi vaikutus 6–12 kk.
Kyllä. Ratkaisumme skaalautuvat – olemme tehneet kampanjoita sekä pienille boutique-resorteille että suurille ketjuille.
Me autamme rakentamaan luottamuselementit (SSL, arvostelut, peruutustiedot, turvallinen maksaminen), jotka madaltavat kynnystä.
Ei aina. Usein riittää nykyisen sivuston optimointi, mutta voimme rakentaa uuden jos tarpeen.
Digimarkkinointi Espoo
Digimarkkinointi Hämeenlinna
Digimarkkinointi Helsinki
Digimarkkinointi Joensuu
Digimarkkinointi Jyväskylä
Digimarkkinointi Kotka
Digimarkkinointi Kouvola
Digimarkkinointi Kuopio
Digimarkkinointi Lahti
Digimarkkinointi Lappeenranta
Digimarkkinointi Mikkeli
Digimarkkinointi Oulu
Digimarkkinointi Pori
Digimarkkinointi Rovaniemi
Digimarkkinointi Salo
Digimarkkinointi Seinäjoki
Digimarkkinointi Tampere
Digimarkkinointi Turku
Digimarkkinointi Vaasa
Digimarkkinointi Vantaa
Me emme jätä tarjousta yhteistyöstä, jos emme ole täysin varmoja, että onnistumme. Siksi kannattaa ottaa yhteyttä ja kokeilla.