REKRY: SALES MANAGER (100% etätyö)

Työtehtävä: SALES MANAGER (100% etätyö)

TYÖPAIKKAKUVAUS

Haemme nyt kokenutta myyntipäällikköä, joka on tottunut työskentelemään tavoitteellisesti ja itsenäisesti.

Myyntipäällikkönä Resacossa saat ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mullistamassa digimarkkinointialaa, kehittää bisneksiä ja edistää liiketoiminnamme kasvua.

Tarjoamme upean tuotteen, selkeän myyntiprosessin, huiput työkalut ja vankan tiimin tuen.

YRITYKSESTÄ

Resaco on digimarkkinointiin ja myynnin kehittämiseen erikoistunut yritys, joka on kasvanut nopeasti asiakastyytyväisyyden ja suositusten ansiosta. Meillä on selkeä ihanneasiakasprofiili ja hyvät referenssit, jotka tukevat myyntitoimintaamme. Olemme osoittaneet kykymme menestyä myös laskusuhdanteessa.

TEHTÄVÄN KUVAUS:

- Liiketoiminnan ja kasvun konsultointi digimarkkinoinnin avulla kasvuyrityksissä. Käytävät keskustelut käydään yritysjohtajien kanssa.
- Vastuu uusien asiakkuuksien hankkimisesta ja myyntitavoitteiden saavuttamisesta.
- Aktiivinen yhteydenpito potentiaalisiin asiakkaisiin ja neuvottelut uusista sopimuksista.

YRITYKSEN TARJOAMA TUKI:

- Oma Resacolla työskentelevä SDR, joka osallistuu kalenterisi täyttämiseen asiakastapaamisilla.
- Alan parhaat työkalut, valmiin myyntiprosessin, sekä valmiin kohderyhmän (ICP), johon olla yhteydessä.
- Selkeät komissiomallit erikokoisille sopimuksille.
- Tyypillinen myyntisykli on noin 2 kuukautta, mikä mahdollistaa nopeat tulokset ja hyvän ansainnan.
- Henkilökohtaiset urapolkusuunnitelmat ja tuki ammatillisessa kehityksessä.
- Yrityksen maksama tuki valitsemassasi työtehtävääsi liittyvässä lisäkoulutuksessa.
- Laaja tuki työhyvinvoinnin edistämiseen, mukaan lukien joustavat työajat ja etätyömahdollisuudet.

MIKSI VALITA RESACO:

- Mahdollisuus työskennellä itsenäisesti ja joustavasti.
- Kilpailukykyinen palkkaus, joka koostuu pohjapalkasta 3000€ ja tulospohjaisesta provisiosta. Keski-MRR-sopimus on noin 3000€. Kahdella sopimuksella kuukaudessa nostat ansiosi 5000€:oon.
- Osaava ja tukeva tiimi.
- Palvelu ja tuote, hyvillä referensseillä, joka tuottaa asiakkaille todistetusti lisäarvoa.
- Mahdollisuus vaikuttaa yrityksen kasvuun ja kehitykseen.

TYÖSUHDE-EDUT:

- 100% etätyömalli, mahdollisuus työskennellä mistä tahansa.
- Joustavat työajat, sovitettavissa elämäntilanteeseen.
- Laadukkaat työvälineet (vastamelukuulokkeet ja omppukone)
- Tuki jatkuvassa ammatillisessa kehityksessä.
- Laajasti tukea työhyvinvoinnin edistämiseen: Epassi (liikunta- ja kulttuurietu), hammashoito ja mahdollisuus terapiaan.
- Vapaa-ajan tapaturmavakuutus työntekijöille

LISÄTIETOJA:

Käymme hakemuksia läpi jo hakuprosessin aikana. Mikäli tehtävä vaikuttaa sinulle mielenkiintoiselta, haethan mahdollisimman pian.

Kaikki hakemukset Duunitorin kautta.

Lisää hakemukseesi CV ja hakemusteksti, jossa kerrot itsestäsi ja palkkatoiveesi.

Esihenkilösi

Olli Junes
Founder, CEO
olli.junes@resaco.fi 045 671 7116 Linkedin

Olli on Resacon perustaja. Yli 10 vuoden kokemus myynnistä ja markkinoinnista useissa kasvuyhtiöissä eri rooleissa. Vahvuudet: myyntiprosessit, arvomyynti ja liidien generointi.

RESACON TYÖSUHDE-EDUT

Resaco logo

YRITYS - MIKÄ JA MITÄ?

Resaco on digimarkkinointitoimisto joka tekee myynnillistä digimarkkinointia.

Myynnillisen digimarkkinoinnin keskeiset mittarit ovat laadukas liidituotanto, myynnin onnistuminen ja ennustettava kasvu.

Tunnemme modernit teknologiat ja teemme sen mikä on bisneksen kannalta olennaista.

Arjessa teemme perinteisiä digitoimiston hommia: sisältöjä, hakukoneoptimointia, maksullista mainontaa, konversio-optimointia, verkkosivujen kehitystä. 

MITEN?

Autamme asiakkaita saamaan verkosta enemmän liikennettä, saamaan näistä liideistä yhteydenotot sekä tekemään näistä liideistä kaupat.

Autamme asiakasyritystä sen myynnin koko arvoketjussa: ensigooglauksesta kaupan tekemiseen asti. 

MITEN?

Tekemisen tavoitteet tulee asiakkaan bisneksestä. Päivittäiset tehtävät taas datan kautta. Teemme asioita, jotka ovat asiakkaan bisneksen kannalta olennaisia. 

Perustelemme kaiken datalla, emme luovuta ja siksi lopulta voitamme.

Miksi huiput
vaihtavat
työpaikkaa?

Työn vaihtamista kannattaa harkita, jos työstä menee motivaatio eikä ole enää intoa tehdä sitä.

Töihin pitäisi olla kiva mennä.

Jos tuntuu, että kokee työstä johtuen ärtyisyyttä tai unettomuutta, kannattaa miettiä, olisiko joitain muita vaihtoehtoja.

Tärkeintä on kuunnella itseään.

Suurimmat syyt asiantuntijatyössä vaihtaa työpaikkaa ovat:
  • Parempi palkka
  • Urakehitys ja kasvumahdollisuudet
  • Työympäristö ja kulttuuri
  • Työn ja elämän tasapaino
  • Psykososiaalinen kuormitus
  • Huono johtajuus
  • Työpaikan sijainti
  • Yrityksen vakaus ja tulevaisuusnäkymät
Vaikka et ikinä hakisi Resacolle töihin, haluamme auttaa sinua urasi tärkeimmässä asiassa - burnoutin, kyynistymisen ja uhriutumisen ennaltaehkäisemisessä. 

Haluamme tätä siksi koska uskomme ihmiseen ja hänen sisällä olevaan potentiaaliin.

HR-ammattilaiset ovat tunnistaneet loppuunpalamisessa selkeän kaavan.

Resacolla psykososiaalien hyvinvointi ja henkinen turvallisuus on niin tärkeä teema haluamme puhua tästä aluksi.

Tarvitsemme kaltaistesi ihmisten ajatuksia ja päätä - siksi psykososiaalista kuormitusta täytyy ennaltaehkäistä.

LOPPUUNPALAMISEN KAAVA

1. INTO PIUKEENA

Työntekijä tulee organisaation täynnä energiaa. Uusi työpaikka - uusi mahdollisuus.

Arki koittaa 100 pävän jälkeen. Voi olla että työntekijä ei voi vaikuttaa tekemäänsä työhön tai sen kehittämiseen. Hän voi yrittää saada aikaan muutosta mutta hänet voidaan vaientaa tai hän itse vaikenee.

Uusi työpaikka ei lunastanutkaan lupausta omalla uralla eteenpäin menemisestä ja muutos ei ollut mahdollisuus.

2. ALISTUMINEN

Työntekijä antaa työpaikalle mahdollisuuden ja jää. Hän omaksuu yrityksen toimintakulttuurin: into laantuu ja hän alistuu.

Ihminen joka palkattin tuomaan muutosta organisaation muuttuikin osaksi organisaatiota. Hänestä tuli organisaation koneen osanen.

Potentiaalistaan hän käyttää vain pienen osan. Jos ei ajoissa tunnista tilaansa - työntekijä alistuu ja lopulta kyynistyy.

3. KYYNISTYMINEN

Työntekijä epäilee oman työn merkitystä ja kokemus mielekkyydestä katoaa.

Kyynistyminen toimii eräänlaisena puolustuskeinona mahdottomassa työtilanteessa, mutta se ei ole tahdonalainen valinta.

Asiakkaiden kanssa kyynistyminen saattaa ilmetä myös suhteessa asiakkaisiin, esimerkiksi mekaanisena suhtautumisena, kun taas muissa töissä se ilmenee lähinnä suhteessa työhön ja sen merkitykseen.

Ihminen ei tunnista sitä mikä on hänelle hyvää ja alkaa ali- tai ylisuorittaa. Ollaan matkalla kohti uupumista.

3. BURNOUT JA UHRIUTUMINEN

Burnoutin jälkeen työntekijä uhriutuu. Burnoutista voi selvitä pysymällä samassa organisaatiossa jos ympäristö joka burnoutin aiheutti, muuttuvat.

Tämä vaatii muutoksen: työtehtävään, esihenkilöön ja tiimiin sekä työpisteeseen. Aina muutos ei ole mahdollista.

On tärkeää tunnistaa oma tilanne tässä kuviossa etteivät asiat etene liian pitkälle koska moni ei nouse uhriutumisen tilasta koskaan. Työidentiteetti on murskana.

Mitä ongelmaa ratkaisemme?

Digimarkkinointialan suurin ongelma ylilupaaminen.

Ennen asiakkuuden alkamista tarjouksenantopalavereissa istuu ylin johto jotta kauppa saataisiin maaliin. Asiakkaalle luvataan liikaa. Kun arki sopimuksen allekirjoituksen jälkeen alkaa, valuvat työt juniorien pöydälle.

Asiakaskokemus kärsii ei pelkästään asiakasyritystä kohtaan, vaan koko toimialaa kohtaan.

Asiakkaat jotka ottavaa meihin yhteyttä, ovat varovaisia. He tunnistavat digimarkkinoinnin potentiaalin ja ymmärtävät jo alaa.

Vuosien varrella he kuitenkin ovat hyväuskoisuudessaan joutuneet suoranaisen huijauksen kohteeksi ja menettäneet luottamuksen.

Sanotaan se suoraan, digimarkkinoinnin ala on kompastunut omaan erinomaisuuteensa. Asiakkaan bisnestä, ansaintalogiikkaa tai asiakkaan asiakkaita ei aidosti ymmärretä.

Resacolla emme laske tarjousta asiakkaalle yhteistyöstä jos emme ole täysin varmoja että onnistumme.

Onnistuneen yhteistyön hedelmät koostuvat:

  • siitä kuinka selkeä asiakkaan strategia on,

  • onko heillä investointihalua,

  • kantaako bisnes oikeasti ja

  • onko asiakkaan markkina todellinen.

Onnistuneen yhteistyön ja tulosten pohja rakennetaan alussa, siis siinä kenelle tarjous annetaan.

Miksi lähteä asiakkuuteen jos ei ole täyttä varmuutta että onnistumme siinä?

Resacolla emme lupaa sitä mitä emme voi pitää

Entä Resacon malli?

Resacoa perustettaessa halusimme ajatella työn tekemisessä kaiken uusiksi. Korona vauhditti etätyökulttuuria mutta arjen palattua keskijohto on alkanut vinkumaan työntekijöitä toimistolle.

Tiedämme että parhaat tyypit missä tahansa asiantuntijabisneksessä tietävät mitä he haluavat elämässään tehdä ja meidän tehtävä on yrityksenä on luoda työn tekemiselle ja siinä onnistumiselle mahdollisimman hyvät puitteet.

Ydinkysymyksiä hyvinvoivan kulttuurin rakentantamisessa on:

- Miten luodaan ja ylläpidetän voittava konsepti ylikilpaillulla digimarkkinoinnin toimialalla,

- rakennetaan hyvinvoiva ja turvallinen etätyökulttuuri sekä

- järjestetään työ siten että jokaisen työntekijän odotukset oman työtehtävän suhteen olisivat selvillä jotta henkinen kuormitus ei kasvaisi liian suureksi ja työnteko olisi mielekästä.

USEIMMIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Ota yhteyttä niin jutellaan,